J2ers為DSE考生打氣 Arthur應考時曾「失禁」布樂文係「J2學霸」 (17:21)

文章日期:2023年04月21日

J2旗下的J2ers,為幫今天(21日)正式開考的DSE學生打氣,J2ers男隊長李爾晨(Kyle)及女隊長何泳芍(Honey)發施號令,召集約20名J2ers組成「J2ers應援團」,眾人更將各自3名好友加入打氣戰團。

為增加趣味,「J2ers應援團」於個人社交平台,展示中學時期學生相,分享當年應考秘聞及趣事,並以過來人身分,提供應考貼士及放鬆秘訣。

近日有份主持《女生素舍》的Michelle(葉靖儀),令人眼前一亮,氣質滿滿;與Michelle同樣清秀的還有Honey及Venus(林沚羿),前者笑容甜美,後者擁有明眸及甜美Baby Fat,人見人愛。至於被歸納為「不堪回首」系列的,則包括有Carmen(倪嘉雯)、Jojo(黃紫恩)以及Jessica(廖慧儀),Carmen對自己當年中學Look不太滿意,搞笑留言:「畀張我中學嘅相大家睇吓,等大家放鬆一下。」

應考經歷方面,以近日瘋狂「見步行步」的Arthur(施焯日)最為驚爆,當年死忍肚痛的他最終「失禁」收場:「有次唔記得考咩超緊張,而我一緊張就會肚痛,但又驚遲到,所以就諗住考咗試先算。點知開考咗5分鐘,我就忍唔住要去廁所,去緊廁所中途已經解決咗一半,之後就冇著底褲考試!」

「爆Seed勵志」代表則有Kyle、Jessica及Carmaney,Kyle中學時不但成績差,操行亦只得D-,還經常遲到,後來因老師一句「你讀唔到上大學,打少幾年大專盃,你球員生涯基本上要玩完」當頭棒喝,為追夢爆Seed激發上進心,成功考上香港理工大學。

Jessica自嘲對於學習很遲才開竅,雖最初只夠分數考取高級文憑入讀資格,但憑不屈不撓的決心,最終以爆分GPA 4成績考上Dean's list,成功入讀中文大學商科(酒店管理)。而讀書時愛傾偈又愛睡覺、被老師安排坐特別位的Carmaney,最終因忽然明白「成功唔可以每次靠僥倖」,便發奮圖強:「我閉關咗2年,每一日嘅時間表除咗瞓覺食嘢,基本上就係溫書,我覺得係軍訓式嘅生活。」

根據眾人上載文章,更驚揭了JB(布樂文)原來還是學生哥,已投身藝人的他,現正修讀工商管理學士(工商管理學士綜合課程)及法律博士雙學位課程。翻查資料,布樂文中學時期不但是學校足球隊隊長,亦曾獲香港學校戲劇節傑出演員獎及香港傑出學生,堪稱「J2學霸」。現時埋首溫書致頭髮亂了的JB,以自身經歷勉勵應屆考生:「你𠵱家可能覺得好迷惘,但唔好感到太無助,呢個只係你人生一個小關卡,相信自己,唔好攞自己同人比較,因為每個人條路都唔同,只有你自己先最清楚乜嘢最適合你。」

(即時娛樂)