周永恒被爆疑遭家暴 傷痕纍纍 頭頂恐怖傷勢曝光 (22:19)

文章日期:2023年04月21日

曾自認「人渣」的周永恒,於2014年跟前妻趙頌茹發生家暴,當年周永恒承認普通襲擊罪,被判入獄2個月,緩刑18個月;及後周永恒於2018年再婚,跟內地女友陳薇(Britni)結婚兼育有1子;到2019年12月,周永恒被拍到在尖沙嘴跟一名男子打架被捕,當時周永恒曾雙手合十兼跪地向警察求情,他在九龍城裁判法院被裁定罪名成立,罰款1500元。

及後周永恒生活轉趨低調,惟2月時有指Britni刪走跟周永恒的婚照及多張合照,爆出疑似婚變。近日填詞人因葵(陸謙遊)則在社交平台公開多張周永恒疑被家暴的照片,相中周永恒的傷勢曝光,鎖骨﹑額頭﹑面﹑耳背都有傷痕,頭頂被嚴重到要縫針,狀甚恐怖,他更一度要留醫。

因葵在社交網發文為周永恒,更直指有人謊話連篇:「無論你哋認唔認得圖中男主角,你哋覺得佢係乜嘢人唔重要,清官難審家庭事,但一個女人可以不停講大話,誣捏(衊)佢老公,仲要四圍唱畀佢老公啲朋友聽,話佢老公打老婆,呢堆相,whatsapp cap圖內容係人哋老婆同我嘅對話,其他受傷照片,係佢老公早前入醫院嘅證據。」

因葵又指一直和周永恒研究宗教哲學﹑健身及音樂創作:「佢的而且確曾經係有情緒病,但佢做咗腦科手術之後,係越嚟越進步,以前佢會喺我面前發洩情緒,而家同我傾嘅係佛偈,一個耶穌仔可以同我傾佛偈,如果佢真係呃我嘅,抵啦!唔好計佢以前自己私生活係點,呢一個世侄唔只係朋友咁簡單,佢可能係第一個令我發現自己有乜嘢弱點,令我進步嘅人,我曾經帶過佢去彼岸,然後又回到俗世。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕周永恒 陳薇 因葵