張學友曾計劃移居加國 放不下香港情放棄申請 (16:23)

文章日期:2023年04月23日

無綫《馬時亨‧香港情》昨晚首播,第一集嘉賓是張學友與港台前助理廣播處長張文新。學友在節目中公開當年為何突然轉去拍戲的原因:「都係被迫嘅。做到去第4隻唱片時開始迷失,唔知點做,因為1年要做2、3隻碟,10隻歌裏面個目標只係1、2隻歌Hit到,其他只係求其充數。我覺得呢個係致死原因,因為到最後啲人唔信你,10隻歌得1隻聽得嘅,仲要嗰隻要中喎,邊有咁多神仙?咁你咪死囉,死1隻碟、死2隻碟,啲人開始唔聽你喇。嗰時銷量由20幾萬,然後到10萬,跟住去到2.5萬,跌得好犀利。我嗰時覺得『死喇,唔掂』,我係家庭最主要支柱,我要搵收入來源,啲人搵我拍戲,我就真係乜都接㗎喇﹗」談到當年曾推出一張全創作大碟,學友透露是因為當時心情不好:「嗰隻碟2003年做,當時社會環境唔好,好多朋友走咗,所以我寫咗隻《給朋友》。嗰段時間想做啲嘢反映心情、安慰自己。」

張文新說他聽聞有製作單位出動9位天文數字報酬,仍未能打動學友擔任歌唱比賽節目的評審及導師,學友大方承認:「我自己比賽出身,覺得比賽好唔容易,夠膽企上去唱已經好犀利,所以唔忍心話呢個唔得、嗰個唔得。而且,去做導師或要教唱歌,我唔知點樣教。你可能會話:『你唱咁多歌,唔識教?』我真係唔識,因為本身唔係正統學唱歌出身。」他認為從前做歌手主要靠運氣,現在做歌手必須具備有系統的支持。學友說︰「依家有咗韓國嘅例子,佢哋係有系統去培養新一代,仲成功將成個國力提升咗。人哋做緊嘢嘅時候,我哋仲喺度食緊老本。」

學友還在節目中透露曾計劃移民加拿大,但最後不捨得香港而放棄申請。他說︰「我喺呢度出世、喺度大,喺香港得到我所有嘅嘢,我唔可以控制別人同下一代點諗,因為每個人經歷唔同,但我自己嘅經歷一路都喺呢度。20、30年前,有人提議移民,我上過去加拿大領事館,嗰時話申請好易嘛。上到去,坐喺度一諗到以後要對住嘅全部都係外國人,個心就頂唔順,又走咗。我係裙腳仔,黐住喺嗰度就嗰度,對香港嘅感情真係放唔低。」

(即時娛樂)