導演陳詠燊野生捕獲周潤發 :我係《飯戲攻心》嗰件呀! (19:12)

文章日期:2023年04月23日

《飯戲攻心》導演陳詠燊昨日在社交平台分享野生捕獲周潤發的照片。很多人說「上得山多終於發哥」,陳詠燊竟然冇行山也遇發哥。他寫道:「原來喺香港真係會野生捕獲到發哥㗎!仲要唔使行山添!」

他覆述跟發哥的對話:

我(陳詠燊):發哥,可唔可以同你影張相?(發哥超nice即刻拎我個電話selfie)

發哥:咦?你導演嚟個喎!

我:(好開心)吓!你認得我?係呀!我係《飯戲攻心》嗰件呀(我真係用咗「件」呢個量詞)!

發哥:《飯戲攻心》我有睇呀!好睇呀!

我:嘩!多謝呀!我好鍾意你㗎(思緒混亂中)!(之後所有對話已經開心到唔記得⋯)

影完之後,我一路行一路同我太太講咗好多次:「嘩!發哥認得我呀!發哥認得我呀!發哥認得我呀!發哥認得我呀!發哥認得我呀!發哥認得我呀!發哥認得我呀... ...」

陳導野生捕獲發哥,網民Like爆,紛紛留言問陳詠燊有沒有趁機會邀發哥拍戲?

(即時娛樂)