49場《愛我別走》完美落幕 林海峰放大假 黃子華發文訴心聲 (14:37)

文章日期:2023年04月24日

由黃子華和林海峰(Jan)合演共49場的舞台劇《愛我別走》,昨晚(23日)完美落幕,Jan今天(24日)開始亦放大假,電台節目由泰山代班,Jan在社交網貼出和子華及「中間人」編劇莊梅岩合照,他寫道:「如果係冇個中間人,呢兩位人兄可能真係冇乜機會會坐埋一齊。」

黃子華的facebook專頁則貼了樹景照,並留言:「過後總是覺得匆匆,世情如是,人生如是。黃先生過去一年做了九十九場舞台劇,林先生恐怕也做了七,八十場。某些晚上會聲沙,力歇,難以為繼。但落幕後才一天,又恍似別人遙遠的故事了。新一天,祝願林先生,和所有同台的好友,和所有在不同的舞台扮演著不同角色的朋友,能夠用最愉快的心情,細味衝衝匆匆的每一天。」

至於《愛我別走》舞台劇的fb專頁,昨天亦貼出台前幕後大合照,並留言:「49場嘅《愛我別走》終於嚟到尾場,望到終點喇,就好似林公子咁講,呢三個月就好似跑咗一場馬拉松咁,由前期準備到落場跑,能夠沿途欣賞美麗風光,全靠喺每一段路都為我哋打氣吶喊嘅觀眾朋友,你哋嘅掌聲笑聲就係我哋嘅Energy Gel,畀咗好大動力我哋衝落去,多謝你哋!而長跑又點少得一班戰意高昂嘅台前幕後戰友們呢?喺度借大家嘅Like去多謝我哋嘅團隊,有今生有來世,下次再一齊跑,跑出去,跑遠啲。」

(即時娛樂)