《法言人》幕後功臣曝光 朱滙林標準無綫劇迷 等足16年圓夢演大律師 (17:31)

文章日期:2023年04月24日

無綫劇《法言人》播了兩星期,據劉家豪及陳志江透露,編審團隊為呈現準確法律知識及審訊程序,到不同法庭旁聽,想盡辦法請教律師、師爺,甚至法官,期間最大功臣,是劇中飾演麥大狀的朱滙林(William),他不但給編劇團隊提供大量法律書籍,還幫劇組邀約到訪清洪大律師的律師樓,在劇本上每個有關法律的字眼,都幫忙糾正。陳志江說:「William真係好幫手,佢為咗解答我哋啲問題,睇咗好多同法律有關嘅書同新聞,因為佢話驚自己未必Update,所以要做好多功課,又幫手打咗好多電話去尋求專業意見。」

William當年在港大修讀法律學院時,曾到清洪律師樓當暑期實習,為幫《法言人》編審團隊,William提供協助,並碌盡人情卡:「我有幫手約律師,有啱啱畢業準備做大律師、又有做咗一段時間嘅,同埋約咗個做師爺嘅Uncle,等編審可以了解佢哋嘅工作。」

自小已成績優異的William,小時候第一志願並非做大律師,而是加入無綫拍劇,皆因他是百分百電視迷:「讀Law之前我不嬲都想讀藝訓班,但咁啱嗰幾年冇公開招募,咁咪同自己講:『繼續讀書啦』。當年好彩考到好成績入到法律系,本身都諗住做律師,但好衰唔衰睇到《衝上雲霄》,就想去考飛機師。我第一次考試係衰咗,但因為一年內唔可以再考,咁就我做住空少先然後再考,點知都係唔得。」

William在約25歲時等到良機,並透過一個比賽加入無綫,起初主要負責主持工作,等足3年才有機會圓夢拍劇。William說:「我想入TVB做演員,純粹係因為鍾意TVB嘅劇,純粹係由細睇到大仲要停唔到,記得當年高考,我要睇完《十月初五的月光》同《男親女愛》先可以瞓,呢個係我唯一減壓方法。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕朱滙林 法言人