張繼聰貼16歲囝囝健身照 感謝「育兒管理隊」關心 (14:18)

文章日期:2023年04月25日

張繼聰和謝安琪(Kay)婚後育有一對仔女,大仔張瞻已經是16歲少年,昨天阿聰在社交平台貼出囝囝半裸上身健身的照片,張瞻的背肌甚明顯,阿聰寫道:「終於肯跟老豆做吓Gym,出嚟威點可以冇架生?啱唔啱先?第日大隻咗去....記得帶埋我去見識吓。」

林家熙(Locker)留言稱:「第時跟我揾食!雞胸薯仔我嘅!」蕭唯展則稱:「時間真係過得好快。」岑珈其說:「我都想跟你做。」不過每次阿聰貼出仔女的Post,總惹來不少網民熱議及討論,今次也不例外,阿聰有感而發寫道:「每次有關於小朋友嘅Post,都一定會有『育兒管理隊』嘅朋友留言,多謝大家關心,作為父親,佢哋係我嘅小朋友,我一定緊張過你。Anyways,做健身係有唔同程度嘅訓練同質量,會唔會影響小朋友發育,網上有無數嘅資料,可以自己睇睇,而年輕人做適量嘅重量訓練,確保姿勢正確,係絕對有助成長。」

(即時娛樂)