肥媽李鼎|揭廚藝界明爭暗鬥 肥媽遭搶Job 鼎爺被翻舊帳 (16:45)

文章日期:2023年04月25日

無綫飲食節目《肥媽李鼎》逢周一至三晚10時30分翡翠台播映,節目由Maria Cordero(肥媽)、李家鼎(鼎爺)及游嘉欣(游游)擔任主持。

今(25日)晚播出一集主題是「廚藝界的明爭暗鬥」,肥媽和鼎爺爆出不少圈中秘聞。游游問到星廚背後,是否真的有明爭暗鬥?鼎爺說:「我就唔理人嘅,最緊要做好自己,裁判唔係同事,而係觀眾。」肥媽則以煮豉油雞舉例:「有人用淋嘅,有啲就擺落去煮嘅,有啲人就掟落電飯煲就算,咩叫啱咩叫唔啱啫,煮到就得㗎啦。」

游游之後問到大家最關心的問題:「星廚係咪好掙錢?」肥媽直認不諱:「我認係喎,以前未煮飯時,我都有做代言,但未有咁多(收入)。」再問有沒有試過被搶Job或抄襲時,肥媽即激動說:「我喺馬來西亞唔見咗個Job,本來傾緊2個演唱會,點知有人話我要做阿燦(廖偉雄)嘅嘉賓,我心諗幾時有應承阿燦做嘉賓呀?去到馬來西亞睇報紙,原來有個肥嘅女人整咗我嘅頭(髮型)去唱歌,叫『馬西來亞肥媽』,我咁就冇咗兩個Job喇!」自認細膽的游游聞言認真問:「驚唔驚畀人話爆咁多嘢?」肥媽即教路:「做我哋呢行第一樣就要唔好驚畀人話,你一定要有人話,游游冇人話你,你係唔會紅㗎!」

鼎爺今集則被肥媽翻舊帳,肥媽重提鼎爺早年參與烹飪比賽節目時「蝦人」傳聞,肥媽食花生追問:「聽講拍嗰集時好有火藥味,有人喊呀?」見慣大場面的鼎爺,則以八字真言回應,游游見狀即打蛇隨棍上問:「聽聞阿爺同肥媽都唔啱喎?」

明(26日)晚播出一集主題是「識食之人」,肥媽和鼎爺異口同聲大讚已故藝人譚炳文(炳哥)最識食,肥媽說:「炳哥對我影響好大,以前食嘢要問炳哥。」身為煮得之人的肥媽,原來一班孫仔孫女非常嘴刁,肥媽透露:「有一次去會所食飯,佢哋食咗一啖就問係咪換咗廚房,佢哋𠵱家用眼睇,就知道係咪我煮!」

新生代游游談到「食家」二字時,即補充指還有另一涵意:「講起食家,已經唔係食菜,係食仔同食女...」肥媽即不放過機會搞笑質問鼎爺:「你食咗幾多呀?」鼎爺即如吃了誠實豆沙包般和盤托出:「咪舊底嗰個,同埋𠵱家嗰個,全世界都知,我廿六歲都冇...冇...嗰種關係。」

(即時娛樂)