法言人|羅天宇出庭作供 林夏薇斟水揭文件惹加戲疑雲 (14:53)

文章日期:2023年04月26日

無綫劇集《法言人》前晚(24日)一集結尾再有新個案展開,當紅視帝卓朗(羅天宇飾)遭前度Fanny(邵珮詩飾)入稟索償3000萬港元,2人因而鬧上法庭,引來全城矚目。由於卓朗放不下已另結新歡的Fanny,只要看到Fanny與新歡Louis(彭懷安飾)稍有親密互動,即會醋意大發、不受控制亂說話,飄忽表現令原本勝券在握的官司充滿變數。金師爺(馬國明飾)與佑家(林夏薇飾)大傷腦筋,最後金師爺以卓朗及Fanny昔日甜蜜回憶作籌碼,成功說服卓朗「長痛不如短痛」,在庭上坦承3000萬是「結婚禮物」而非商業承諾,終扭轉劣勢。不過,官司突然再有變數,更與Louis有關,令卓朗求勝意志再度跌至谷底。

羅天宇在劇中除了要演繹態度惡劣的當紅視帝,還要兼顧「深情」、「呷醋」、「暴躁」等不同狀態。他說︰「最大難度係要演天王巨星,因為要有一定氣場,好彩服裝造型幫到手,但係聲線要控制得好好,太Chok或太沉就會顯得嗰場戲好悶,所以要諗吓講嘢嘅節奏同發力點。因為只係一個單元,變相拍嘅場數好少,要好快投入到角色,所以好多嘢要自己做咗功課同準備先。我主要睇番一啲天王嘅電影同訪問,嘗試模仿吓佢哋嘅眼神、角度同埋講嘢嘅語調。」羅天宇表示拍攝法庭戲最難忘,因為對白較多,而且他與角色一樣喜歡吃麵包。

羅天宇在劇中出庭作供時,飾演律師的林夏薇不時斟水給他冷靜情緒,又協助他揭證物文件,惹來劇組加戲予林夏薇的揣測。《法言人》編審說︰「我哋問過好多律師嘅相關經歷,我哋團隊亦喺法庭見證過,現實中真係有律師會坐喺當事人身邊幫佢斟水,揭證物文件咁,劇中林夏薇咁樣做,我哋想幫天宇營造視帝嘅氣場。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕法言人 羅天宇 林夏薇