李克勤5月紅館演唱會加開最後1場 門票5‧3公開發售 (17:41)

文章日期:2023年04月26日

李克勤將於下月舉行《弦續李克勤‧港樂演唱會》,6場門票火速爆滿後,今日宣布再加開5月20日終極尾場,門票5月3日公開發售。

為配合演唱會,克勤推出新歌《弦續》,講述他與香港管弦樂團再度攜手合作的友誼。歌曲MV以「散聚有時」為基礎,並以婚禮現場及教堂追思會作為兩大場景,克勤說︰「因為疫情,已很久沒拍過這麼多人的MV。台前幕後好多人,開頭係有啲唔慣,因為真係好耐冇拍過MV,唔知以為自己社交驚恐,哈哈,不過好快就適應,氣氛好熱鬧。呢個MV其實係講曾經一班友,大家一齊玩音樂,但經過咗一段時間後就各有各嘅生活,可能有啲已離開咗香港,甚至離開咗呢個地方,又或者有唔同嘅人生經歷,過咗咁多年後又再聚埋一齊嗰個感覺,好濃厚嘅人情味。其實咁多人拍攝係好開心,同埋需要一啲好出色嘅演員去做,最開心邀請到袁富華演出,佢之前拎過金像獎、金馬獎男配角,亦都提名過金馬獎最佳男主角,仲有駱振偉同蔡潔就係飾演一對新婚夫婦。」

克勤表示錄歌時感受很深,以前總以為人生最美好的是相遇,現在才明白其實難得的是重逢,今時今日更覺得最希望的是所有朋友都別來無恙。他說︰「其實我做咗爸爸之後,都長達7、8年冇乜社交活動,時間除咗分咗畀工作,就幾乎用晒喺家人身上,囝囝大咗先開始有番空間見多啲朋友,所以唱時都好有感覺,歌詞講到好多人長大後的心聲。」克勤覺得活到此年紀,多少也會有這樣的經歷,因為各種原因,將感情放在一旁。他說︰「曾經嘅一啲老死,會因為大家嘅生活圈子、或者方式、或者環境唔同咗,感情可能擺埋咗一邊。當然隔咗咁多年之後冇見,就少不免好多想當年,每一次都係咁,以我嘅經驗嚟講。」

相隔超過20年與香港管弦樂團合作,克勤直言雙方感情昇華不少︰「同呢隻歌係同步配合,因為有一啲樂手其實20幾年之前都有參與過上一次克勤同港樂嘅演出,隔咗咁多年再做,大家個話題上又會好唔同,再加上有新人加入,個感覺真係幾得意。」他表示完成香港演唱會後會舉行巡迴個唱︰「會移師唔同嘅地方去做,希望去到你屋企附近啦,你又會嚟支持咁啦。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕李克勤