雲浩影聞獲公司重點力捧感興奮 跳出舒適圈挑戰全新曲風 (19:23)

文章日期:2023年04月26日

寰亞女歌手雲浩影(Cloud)今年首支派台歌《自發性神經反應》,繼續挑戰創新曲目,雖然錄音過程困難重重,但Cloud認為是磨練唱功的大好機會。

她說:「對我嚟講真係大挑戰,因為係未接觸過嘅曲風,監製Goro Wong同樣係第一次合作,多謝公司有呢個安排,可以逼到我跳出自己嘅comfort zone。」除了自我挑戰,Cloud還收到好消息,寰亞唱片今年將會重點力捧她,讓Cloud在樂壇發光發亮。 她說:「舊年出嘅歌,可以話係小試牛刀,但今年收到公司嘅Permission可以大試牛刀,會錄更加多嘅歌,學更多唔同嘅嘢,將更加好嘅作品送畀大家。」

在《自發性神經反應》的MV中,Cloud飾演插畫師,因為失去創作靈感,就連家中也變得亂七八糟,雖然令她整傷左手,要看醫生打石膏固定傷勢,參加朋友派對也難以投入,但創作靈感卻失而復得。

她說:「首歌係講每個人都有一樣小怪癖,做咗會令自己開心、放鬆,只係別人睇見會覺得呢個人行為古怪,至於我嘅小怪癖,其實有好多,其中一樣係瞓覺,當我唔開心嘅時候會瞓,但開心嘅時候,都係瞓。」

為突顯Cloud在MV中因為失去創作靈感,令生活變得一團糟,導演在拍攝現場安排很多「陷阱」,例如Cloud打開廚櫃時,雜物會應聲倒下、入房取衫時又會被大堆衣物壓在身上、企高攞書搞到跌書,還跌倒在地上受傷等。

她說:「其實導演好聰明,如果要我拍MV演戲,未必做到佢要求,反而真實嘅我,真係經常整跌嘢,所以拍攝時候,都係我第一身自然反應,我本身份人都好遴迍,尤其出門口之前,經常唔知自己個電話擺咗喺邊。」

(即時娛樂)