女生素舍|伍倩彤遇「天敵」芫荽露厭世樣:陣味好臭 (21:40)

文章日期:2023年04月26日

由潘祖兒(Pamela)連同「為食女神」伍倩彤 (Gillian)、「健康女神」葉靖儀(Michelle)主持的《女生素舍》,本星期最後一周播出。

後日(28日)最後一集Pamela製作蓮藕餅配羅望子忌廉醬、黑醋士多啤梨酥餅。Gillian和Michelle的對話擦出火花,話說Pamela預備蓮藕餅的食材時,Michelle忽發奇想問︰「係切碎(蓮藕)揸埋一舊,定係啲配料釀係蓮藕啲窿窿度?」Pamela解釋是整三文治般,用兩塊藕片夾住配料。

Gillian反應先是不敢置信,接住說︰「我係未食過將啲肉釀喺蓮藕窿嘅藕餅,唯一食過嘅係一味上海菜,啲窿塞咗啲糯米。」Michelle表示未食過蓮藕餅,所以不知道做法。話口未完Michelle又接住問︰「可唔可以夾青瓜落去?」未等Pamela回應,Gillian的表情已充滿「問號」,覺得匪夷所思,今集Michelle還變身「問題女神」每事問呢﹗

對於化身「問題女神」,Michelle受訪時笑言跟Gillian確實有火花,她說︰「我哋兩個都有好多奇怪問題問Pamela,同埋大家都好跳脫。自己對素食認識唔太深,見到一啲新、完全冇接觸過嘅食材都會問,有時會問啲好奇怪問題,如配搭方面嘅選擇有啲奇怪。」

「為食女神」Gillian雖然為食,但在食材上依然有「天敵」,就是芫荽。明晚(27日)一集內,她居然兩遇「芫荽」,先是一味芫荽餅,再來就是芫荽青醬薯仔麵疙瘩。

當知道Pamela會做上述兩味菜時,Gillian露出「厭世」樣。反而Michelle表現雀躍,因為她喜歡芫荽香氣,形成兩個極端。整個煮食過程由切菜開始,Gillian完全不能投入,她說︰「由細到大都唔鍾意食(芫荽),唯一一次試,就係上次Pamela撈咗芫荽嘅醬,因為食唔到個味。」

Gillian受訪時講到由細到大都好抗拒芫荽,她說︰「覺得陣味好臭,好似有人唔鍾意榴槤一樣,無得解釋。我就覺得榴槤仲香過芫荽,至少我唔覺榴槤臭。」

(即時娛樂)