LAW霸女神|陳曉華發爛渣拒認錯 安德尊被靚女包圍叫嗲哋 (14:38)

文章日期:2023年04月27日

森美、戴祖儀、賴彥妤、魏韵芝和王嘉慧主持的無綫資訊節目《LAW霸女神》,今晚(27日)一集請來陳曉華擔任嘉賓。今集其中一條問題是「腳底按摩店提供全身按摩服務是否犯法」,眾人均認為犯法與否,關鍵在於是否同性技師負責按摩。自言最怕按摩的森美說:「有朋友去做胸部按摩,你諗吓,如果幫你按時係女按摩師,趁你合埋眼時,換咗個男按摩師咪死!」戴祖儀笑言:「你唔合埋眼咪得,全程望住佢搓你。」頸上留有多個拔罐印的陳曉華,被森美問到是男技師或是女技師幫她拔罐時即說是男技師,後來才如夢初醒更正是女技師。森美取笑她說:「你係咪將拔罐同豐胸嗰時情况調轉咗呀?」

是集另一條問題是「駕駛三輪車者,以下哪種情况屬於犯法」,答案包括沒有戴頭盔、 載貨和載客選擇。陳曉華一口認定是不能載貨,森美質疑她說:「依家送外賣嗰啲,已經係載貨啦﹗如果係犯法,咁仲得了?」曉華再次醒覺表示「係喎」,森美大嘆:「大部分靚女都係咁,娶咗番去唔知點算!」陳曉華發脾氣堅拒改答案,揚言「錯咪錯囉」。最終全程遊魂的陳曉華全晚沒答中過問題,成為節目開播以來的4題全錯第1人!

至於明晚播出的最後一集,安德尊(大王)將以嘉賓身分現身。有「元朗地王」之稱的他雖被一班靚女圍着叫「Daddy」,仍能處變不驚笑言:「全部都有份。」秒變富二代的LAW女神即時開心拍手,場面搞笑。這集其中一條問題關於在車上看成人影片,戴祖儀決定對安德尊盲撐到底,她說:「我唔知有冇犯法,但我永遠唔會同大王打對台,永遠都啱嘅。」安德尊被逗得開心,兩人瘋狂隔空派心,場面搞笑。此外,他面對任何問題都會死撐到底,森美嗌投降:「同佢講法律真係唔掂,真係要搵律師同佢講先得!」

「終極LAW霸女神」亦將於最後一集出爐,該女神在8集節目中答中了29條問題,只答錯了3條,表現出色。

(即時娛樂)