姜濤翻唱《沒有翅膀的天使》 拍MV與小朋友玩到癲 (15:38)

文章日期:2023年04月28日

姜濤近日為香港麥當勞叔叔之家慈善基金重新演繹經典歌曲《沒有翅膀的天使》,盼以動人歌聲傳承溫暖正能量,呼籲大眾繼續支持病童及其家庭。《沒有翅膀的天使》MV今日上架,姜濤在片中飾演玩具修理員,與一眾小朋友互動,帶出陪伴同行的美好信息,鼓勵大眾為病童家庭送上支持及希望。拍攝當日,他與一同開工的小朋友邊拍邊玩,寓工作於娛樂。

姜濤說︰「我今次呢個角色係一個玩具修理員,係喺一個玩具舖頭入面,專門幫啲小朋友修理啲壞咗嘅玩具,係叫做同小朋友一齊玩囉﹗好多時候,唔係剩係得玩具可以陪伴佢哋,佢哋需要一個有人陪佢哋玩玩具。」姜濤坦言很喜歡跟大班小朋友玩,曾想過當小學教師。他說︰「小朋友係需要多啲關心同埋多啲關愛,我不嬲都好想做義工或慈善,因為我哋啲粉絲會幫我哋做好多慈善或捐款,我都想做番啲嘢。慈善係一世都要做嘅﹗」

(即時娛樂)