Lokman《造星》前多次想放棄轉行 曾為被指MIRROR下弦激氣 (18:33)

文章日期:2023年04月29日

MIRROR隊長楊樂文(Lokman)首次孭重飛做男一,伙拍影帝林家棟主演電影《命案》。雖然早在參加《全民造星》前已演過電影《狂舞派》,他近日接受商台《星光背後》訪問時自言是電影初哥,在《命案》中飾演有殺人傾向的沉重角色,最初壓力大到跟不上拍攝。Lokman說︰「最初未熟習拍攝節奏,驚到甩碌。導演頭兩日都話嚇親,話係咪揀錯人。我拍咗個多星期,至真正投入到。」首與林家棟合作,Lokman最初有點怯,幸得對方無私教導,獲益良多。他說︰「家棟會主動慢慢同我研究,如我做錯咗,佢會提醒我。佢休息時會好靜咁思考,情緒唔會飛來飛去。我喺成個拍攝過程中,袋咗好多『錢』落袋。家棟知我最初驚,唔會走過嚟,熟絡咗就會主動同我傾,真係個好好學習對象。」

Lokman讀中一時已決定以跳舞為終身職業,至2013年拍攝《狂舞派》時已是非常有名的舞者兼排舞師。2018年參加《全民造星》前,Lokman曾多次因為收入問題而想過轉行。他說︰「當時成就唔係好,感覺浮浮沉沉,又搵唔到錢。街舞喺嗰個年代唔太流行,我跳Locking更加是小眾,好多時每個月只掙到數千蚊。我有好幾次想轉行,但往往就有個工作留你幾個月,最後嗰次就出現《造星》,阿Dee(何啟華)搵我一齊參加。」

MIRROR於《全民造星》後成軍,之後更極速走紅,Lokman坦言台前幕後均沒預計過。談到鏡粉(粉絲暱稱)之間為支持自己的偶像而爭執,他坦言隊友十分心痛︰「希望鏡粉能團結,支持整隊MIRROR﹗」對於12子被分為「上、下弦」,Lokman說︰「一開始係激氣,咁樣分會抹殺大家嘅努力。網民有時係幾尖酸刻薄,起碼最初係傷到我。點解要咁形容?我都好努力喎﹗講到我哋冇努力過咁﹗後來明白把口生喺人哋度,淨係我激氣,睇吓笑吓就算。」

Lokman坦承MIRROR成名後,12子曾因相處時間少產生誤會,幸公司安排他們拍攝節目《調教你MIRROR》來化解問題。他說︰「之前真係冇機會傾偈、溝通、認識,當大家唔知大家諗法就靠估,就愈嚟愈多誤會。好彩有嗰個節目,大家之後肯拎出嚟講,你肯講多啲,我就肯再講多啲,關係就好好多。」去年7月的紅館演唱會事故後,MIRROR曾休息數月,Lokman回憶他們在那段日子盡量給予彼此空間,不會刻意問對方「點呀你?無乜嘢嘛」。他說︰「最重要畀空間大家去梳理自己。反而係一種男人嘅浪漫,再見面時點吓頭,問句ok?咁就大家一齊繼續衝。」Lokman感謝不少粉絲堅持不退票,等MIRROR重開演唱會。他說︰「感恩又感激,我們好難做乜去報答佢哋,唯有睇吓有冇機會補償佢哋嘅損失!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕楊樂文