姜濤稱冇人完美 勇於接受批評 感謝姜糖:年頭發生咁多事你哋仲喺度 (17:24)

文章日期:2023年04月30日

姜濤今天(30日)24歲生日,6500名姜糖(粉絲暱稱)在科學園參加慈善步行活動,壽星仔姜濤在毫無預警下突然現身,令大批姜糖陷入瘋狂狀態,引起一陣騷動,平時甚為寡言的姜濤,亦罕有地感性分享生日感言:「好多謝大家嚟我嘅生日會,由細到大未試過咁多人幫我慶祝生日,以往雖然大家都有幫我過生日,但好似第一次用咁嘅形式。(今日驚不驚喜?)係囉,多謝多謝,我凌晨6點幾先收工,但我都覺得大家為我籌備咁有意義活動,就算點攰都要過嚟。」

問到姜濤有什麼生日願望?他說:「通常願望講出嚟就唔靈,點樣都好,又唔係生日願望嘅,但希望真係每一年支持我嘅你哋,都可以一切順利....同大家講少少嘢,唔想嘥咗呢個機會,平時見面唔係太多傾偈機會,畀5至10分鐘,我好想同大家講多少少嘢。」

姜濤有感而發說:「我冇諗過今年年頭發生咁多事之後,你哋仲喺度,我有心理準備其實我可能需要重新嚟過,我畀自己心態,就算你哋有啲人可能因為一啲事,而唔支持我﹑離開我,我話如果呀,我都唔會唔開心,因為確實係自己喺好多事情方面,冇令你哋更驕傲,但你哋仲喺度,我好多謝你哋....但點都好,我相信無論我個人或大家都好,我哋好團結一齊去進步,希望各自人生道路上可以搵到進步方向,因為冇人係完美嘅,even好多人覺得我好好,但我唔係咁好嘅人,我想話畀大家知,我都好需要去進步,我唔希望大家生活入面,完全擺我喺第一位,我希望大家將自己放喺第一位,多啲照顧自己,因為我每次見你哋通宵排隊,我都會覺得...唔知點講,我希望大家將我變成一個可能心目中大家嘅小朋友咁樣,一齊睇住佢大,有啲乜嘢唔好地方,大家都要多啲同我講,因為我唔希望生活一個比較讚美環境入面,我一直提醒自己,無論讚美或批評都勇於接受,所以希望大家提點我教我,我都會用我學到嘅嘢教番大家。點樣都好,多謝今日嚟支持我嘅人,亦多謝呢上半年所有支持我嘅人,因為你哋提點及批評,令我變得更加好。無論大家最後支唔支持我都好,都希望大家心目中曾有一個叫姜濤嘅人出現,有開心過就足夠。」

最後,現場大合唱為姜濤送上生日歌,連姜濤都忍不住用電話拍低,並笑言開始覺得自己的生日是一個節日;最後姜濤不但與現場姜糖拍照留念,還即興合唱《蒙著嘴說愛你》,並窩心地說:「大家攰了,早點回去休息。」為活動劃下句號。

相關新聞:4.30姜濤誕|壽星仔驚喜現身慈善步行 6500位姜糖High爆

相關新聞:姜濤24歲生日 保持謙卑心態:相信一切都會好的

(即時娛樂)

相關字詞﹕姜濤 姜濤誕 姜糖