肥仔拍新歌MV自肥成功 搵Win Win比舞 跟Candy談情 (17:02)

文章日期:2023年05月01日

久未推出快歌的ERROR隊長梁業(肥仔/Fatboy),最新派台作品《Phat N Fresh》以又型又充滿新鮮感的方式炮製MV,並找來楊安妮(Win Win)及COLLAR成員王家晴(Candy)拍攝,勁有睇頭!

肥仔的個人作品多是慢歌為主,但有感大家喜歡看他跳舞,最新派台作品便是一首節奏澎湃跳唱作品,而歌名中的「Phat」,除了有型的意思外,更取其名字諧音「Fat」,肥仔笑言:「又有型又Fresh,即係我囉!」MV加入大量跳舞場面,他說:「我參考咗Seventeen分隊BSS《Fighting》MV,覺得佢哋嘅Concept、玩法好適合我,既可以呈現跳舞又有戲分,所以歌曲裏面有一個景,包含超級市場、遊樂場同Gym房,當一班人跳舞嘅畫面,就會睇到成個景有幾靚!」

整個廠景極具心思又揼本,例如超級市場內擺放了印有肥仔嘜頭的穀物早餐及柔順劑,遊樂場內又有1:1的搖搖板、氹氹轉,整個廠景中心更有超巨大熊公仔,加上繽紛的用色及劇情,令MV畫面濃罩愉快氛圍。

肥仔自言今次是自肥MV,他與Candy有「感情戲」;至於跳舞部分,他找來Win Win參與,肥仔說:「香港女Artist跳得勁嘅,Win Win係其中之一,一定要搵佢!今年都想同佢做一啲Project,因為同佢幾啱玩,合作多啲玩多啲,呈現畀大家睇我哋覺得好睇嘅舞蹈係乜嘢。」

兩個都是跳得之人,今次舞蹈動作難度是否提高?他說:「唔係隻舞有幾難,因為怕大家想跟住跳跟唔到,反而諗心思位,一啲Signature Move,再加心思,放喺畫面走位,等大家睇得開心過癮。」今次Win Win參與MV拍攝,她說自己未想過酬勞問題:「肥仔係我嘅大恩人、大前輩,出到聲一定會幫,諗都冇諗,冇錢或者貼錢都會跳。」肥仔聞言即說:「唔會要你貼錢,對住佢唔敢話畀幾多酬勞,但佢鍾意條褲咪送畀佢。」

肥仔不擔心舞步好不好看,反而擔心Candy較難掌握,不過COLLAR經理人Wing曾對肥仔說:「啱喇,迫佢跳多啲!」就因為這一句,Candy落力排練,肥仔也讚她有進步,更說:「Candy都好勤力,有段Dance Break,開頭都有問會唔會覺得太難跳,可以選擇跳唔跳,但Candy最終揀咗跳,咁佢就要自己攞條命出嚟!不過有難度先有挑戰,留喺Comfort Zone冇意思。」Candy亦認同說:「係呀,𠵱家跳到都幾開心。」

(即時娛樂)