關注關注組|孖施焯日Lolita造型暴走街頭 蔡景行:會唔會上討論區? (19:43)

文章日期:2023年05月01日

J2節目《關注關注組》明晚(2日)一集由鄧梓峰及J2er黃嘉雯(Carmaney)、何泳芍(Honey)、胡美貽(Nicole)、施焯日(Arthur阿發)、蔡景行(行仔)、譚焯升(Clevis)主持,今集會借Lolita裝扮,討論香港次文化流向。

勇於「實驗」的阿發和行仔身體力行,着上Lolita Gothic系風格黑裙,遊走觀塘大玩街頭自拍。「行發」踏出電梯一刻,害羞又尷尬,不少途人投以好奇眼光,阿發見狀驚青問︰「我哋會唔會上討論區㗎?」經過一輪熱身,「行發」拋下包袱跟途人打招呼,獲不少途人要求合照。

行仔在節目中笑言自己「行仔變行妹」,並說:「只要自己唔尷尬就冇尷尬。」阿發事後受訪時坦言,起初接Order時深感「大鑊」,豈料出來效果比預期好:「估唔到着出街後,原來啲人幾鍾意,仲讚我着得靚,仲會行埋嚟影相。」向來青靚白淨的阿發,穿起Lolita裝確實「嬌俏」,加上皮膚白皙,反串沒難度。

(即時娛樂)