《早霸王》3主持齊確診 森美住「柴房」自我隔離:唔知邊個傳染我 (15:02)

文章日期:2023年05月02日

森美﹑阮小儀和梁嘉琪因為染疫,3人齊齊告假,他們主持的電台節目《早霸王》昨天(1日)亦要暫停,改由其他同事頂替,森美接受《明報》訪問時說:「我哋3個都中咗COVID,3個都要放假,我會睇下可唔可以盡快喺屋企錄節目。」

森美上周六擔任韓星金宣虎粉絲見面會司儀,他表示當天沒有不適迹象,反而翌日才有少許不舒服,他說:「做完之後第二日反而驚啲,有少少唔舒服,當日我做一個獅子會千人義診健力士世界紀錄活動,嗰日有感冒迹象,已全程戴口罩,亦話畀佢哋聽我唔舒服,嗰時我只係台上做表演,咁啱嗰日有50個中醫師幫忙義診,我順便睇埋中醫,醫師話我有感冒迹象,執咗啲藥畀我食,算係不幸中大幸。」

森美目前已將自己鎖入「柴房」隔離,他續說:「今日好好多,可能食咗中藥,今日都冇乜事,人都精神番,頭兩日差啲,嗰兩條線𠵱家淺色咗,可能過多幾日冇嘢。

我之前有好多工作,有晚宴亦有同人影相,晚宴啲人都冇戴口罩,所以唔知邊個傳染我,冇辦法知道,因為接觸太多人,呢個幾兩個禮拜太多活動,况且嘉琪都好早唔舒服,可能咁啱得咁橋,佢唔舒服嗰日,我哋都戴口罩,我前個禮拜感冒,已戴口罩做節目,之後到嘉琪唔舒服,佢都冇返工,應該唔太大關係,都冇法知道,我哋接觸太多唔同嘅人,我平時出街﹑返工做節目都戴口罩,係有時做騷冇辦法﹑同埋晚宴影相都冇理由戴口罩,𠵱家病情畀上個禮拜感冒好啲,之前感冒都病咗6﹑7日,今次頭幾日已經冇乜事,已經精神番,會盡快做番節目。」

(即時娛樂)