肥媽最窮時戶口僅剩36元 養6個仔女 茄汁豉油撈飯當一餐 (18:00)

文章日期:2023年05月02日

由肥媽﹑李家鼎(鼎爺)和游嘉欣(游游)主持的飲食節目《肥媽李鼎》,今晚(2日)播出第5集,主題是「懷念的味道」,肥媽指自己最深刻的菜式是「冬菜蒸牛肉」,肥媽透露媽媽會在牛肉中加入麥皮,除了令口感變得更細滑,亦令「肉量」大增。

講到最窮困的時候,肥媽說:「得36元喺銀行,但要養6個仔女,每日都𢲷晒頭諗點樣掙錢,試過有一日揸住支茄汁同豉油,個仔望住我搖頭,我就點頭,佢話冇餸呀?我話係呀,咁咪茄汁同豉油撈飯囉!」

鼎爺最潦倒時則靠滷水雞翼維生,他說:「20元雞翼食一個禮拜,雞全翼一餐食兩隻,有味咪得囉,最緊要係碗飯之嘛!」游游的童年味道是撈冷麵,並即場炮製給肥媽和鼎爺品嘗,惟鼎爺似乎不太欣賞:「講句得罪啲,係冇層次㗎!」

明晚(3日)播出第6集,主題是「高低的人生」,肥媽指當年自己靠托麵粉養起成頭家,她當年一次能托起3包重達50磅的麵粉,肥媽說:「當年係有自己同自己鬥,同自己講一定要托起佢,托唔起就冇飯食!」肥媽又指當年靠托麵粉掙到2000多元一個月。至於鼎爺年幼時,則靠批馬蹄和剝核桃幫補家計,由早上9點剝到晚上6點。

談到買樓話題,23歲的游游希望5年內上車:「我覺得可以置業係人生高峰。」肥媽透露首次置業經歷,她說:「我記得我哋上樓時,細仔係摸住塊牆係咁啜,全家人第一次買樓,係開心到形容唔到!」肥媽又指人生首次置業在30歲:「有咗6個仔女之後先買,記得用咗28萬買,我好豪㗎,一次過買兩層,412呎一層,上到樓落雨唔會漏水,直頭係夢想嚟!」

鼎爺透露自己大約於1971年首次置業,他說:「當時去咗台灣工作,6千元(人工)一個月,70年代6千元好緊要㗎喇。」鼎爺指當時打長途電話着母親睇樓,目標是畢架山或美孚一帶,惟李媽媽最後作出的決定,令鼎爺崩潰兼反白眼。

(即時娛樂)