梁文禮昨返商台復工開咪 停職期間曾諗過放棄 被前輩當頭棒喝 (18:41)

文章日期:2023年05月02日

商台DJ梁文禮早前被爆對梁詠琪演唱會明讚暗踩,又在私人社交帳號批評其他歌手,形容姜濤、盧瀚霆(Anson Lo)翻唱張國榮歌曲為「集體強姦張國榮作品」,惹起熱議。商台其後宣布暫停梁文禮主持職務3個月,待對方冷靜反思後重新出發。

昨天(1日)梁文禮正式「復咪」,重回商台節目《叱咤樂壇》主持崗位:「『我返嚟喇』呢句說話,喺日劇或日本電影經常會講,今(昨)日五月一日,我都喺度同大家講句,『我返嚟喇』,我返到嚟叱咤903《叱咤樂壇》呢一個家,各位屋企人,我好好咁返到嚟喇﹗」

之後他播出陳健安的歌曲《繼續繼續》,並有感而發說:「過去2個月,雖然冇出現喺《叱咤樂壇》,但我喺收音機側邊,化身叱咤樂迷陪住家姐(謝茜嘉),當退後一步化身一位聽眾歌迷,更加會代入歌曲,呢首歌(《繼續繼續》)係唱畀我聽㗎,多謝陳健安。」

另外,剛過去的周末,梁文禮和DJ當奴及急急子結伴欣賞林宥嘉演唱會,事後梁文禮在Ig分享看騷後感,梁文禮透過林宥嘉的歌曲《壞與更壞》﹑《想自由》﹑《完》的部分歌詞,表達他這兩個月的感受。

梁文禮寫道:「喺過去兩個月,我接觸咗好多人俾咗好多意見、感覺、支持我,亦有前輩對我當頭棒喝,袋咗好多嘢落袋,感恩﹗落街行過,有放飯OL喺隔離電梯大嗌『阿禮加油!』睇完Jay Fung(馮允謙)散場,有觀眾拍我膊頭『加油撐你!』喺旺角過馬路,有中年男子講句『禮爺加油啊!』仲有無時無刻收到嘅DM,統統全收,十分感恩。」

梁文禮自爆在兩星期前,已返回商台處理幕後工作,並在謝茜嘉跟嘉賓開Live時,出出入入博上鏡:「清潔叔叔,881同事,admin同事,CEO,人人都面露笑容咁歡迎我『啊~返嚟喇!好喇~你OK嘛?』上嚟宣傳嘅歌手同唱片公司朋友都熱情歡迎,當然仲有903兄弟姊妹WeWa鬼叫嘅歡呼同抱抱,感受到前所未有嘅支持同愛,超級感恩。」

梁文禮表示當林宥嘉在演唱會介紹《完》的時候曾說:「完之後係逗號,唔係句號,世界上無嘢係唔會完蛋。」梁文禮坦言之前曾想過放棄:「仲要好強烈亦咬牙切齒話要走!但係經過呢兩星期儲滿咗嘅『愛 & 感恩』,同埋過去兩個月嘅自我調整,我可以繼續向前行,唔俾自己完。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕梁文禮 叱咤樂壇 商台