王智騫拍劇爆汗 皮膚受罪兼哮喘病發 跟中學同學旅行充電 (22:00)

文章日期:2023年05月02日

「小鮮肉」王智騫(Martin)去年憑劇集《I SWIM》成功入屋,除了社交平台的Followers飆升外,其個人粉絲團「doctor」人數亦增至逾5000人。Martin日前為ViuTV劇集《冰上火花》開工,Fans特地送上多份應援健康餐,供台前幕後享用,令Martin受寵若驚,他說:「好多謝Fans為我哋準備食物同飲品,拍呢套劇嘅伙食真係好唔錯,因為有好多來自不同嘅Fans,都送上應援食物。」

雖然伙食充裕,但Martin不僅沒有長肉,反而減磅,他解釋今次拍攝比《I SWIM》體力消耗更大:「每次拍攝身上都有超過10件配件,拍到成身汗,又唔可以除低,長時間『噏』到皮膚病,我背脊同心口都起晒汗疹,加上又熱又凍,每一位演員都拍到好疲累,而我仲哮喘病發,要聞藥。」縱然辛苦,Martin認為一切都值得,拍攝過程有很多新嘗試,亦認識很多新朋友,今次Martin的角色,將捲入多角關係,至於有否親熱場面,則有待分曉。

完成《冰上火花》拍攝後,Martin已計劃旅行「叉電」,他說:「今次旅行對我嚟講,特別有意義,一來疫情期間我都未去過旅行,二來今次係同由細識到大嘅中學同學去,所以好期待。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕王智騫 冰上火花