姚焯菲初到新西蘭曾崩潰 短短數月學會獨立 昆蟲也不怕 (16:18)

文章日期:2023年05月03日

姚焯菲(Chantel)日前接受無綫娛樂新聞台主持許文軒《Star Talk》訪問,分享在新西蘭求學的生活點滴和宣傳新歌《小出走》。

Chantel表示初到新西蘭時不習慣當地生活,人生路不熟,試過在校園迷路,令她一度崩潰。她說︰「好多因素加埋一齊,之後就爆喊咗。嗰一刻唔覺得係思鄉,而係世界末日。兩個星期之後,我雖然仲係掛住屋企,但都過得好開心。」父母不在身邊,Chantel自覺學懂獨立,成長了不少。她自言從前是個十分大意的人,去到新西蘭後情况有改善,會將要做的事記下來,每完成一項就刪掉。Chantel說︰「如果見到或者記得要做嘅嘢,唔好等下一秒先做,費事又唔記得。返香港之後,爸媽都覺得我成熟咗唔少。」

她透露與來自北京的室友相處融洽,大家也喜歡聽廣東歌,特別是張國榮的歌,兩人偶然會一齊彈琴、哼歌、唱K。被問到可曾跟室友吵架時,Chantel表示︰「佢唔鍾意我將食物包裝留喺間房,有垃圾就要丟出去,佢好驚惹蟲,特別唔鍾意蜥蜴,因為啲蜥蜴就係食嗰啲蟲。」Chantel說她從前超驚昆蟲,見到螞蟻都會叫救命,但去到新西蘭後已不再怕。她說︰「依家見到烏蠅都完全唔驚,以前會嗌生嗌死,但新西蘭好多烏蠅,一有食物就會喺上面,見到就撥走佢!」Chantel表示在新西蘭讀書多了時間專注學業,空餘時間更會看韓劇。她說:「每星期都會抽兩日去學琴同練歌,始終唔喺香港會唔方便,但會Keep住同老師視像,唔會就咁就斷咗。」

提到新歌《小出走》,Chantel坦言憑歌寄意唱出心聲:「首歌係想同大家講我出去讀書喇,叫大家唔好擔心我,唔係一個好慘嘅Goodbye。」Chantel續指在新西蘭拍MV過程難忘:「因為當時未知可唔可以成事,加上張馳豪(Aska)同潘靜文(Sherman)又嚟咗,成件事好Surprise。今次Aska負責揸車,我哋就喺車度聽歌同唱歌,見到啲景好靚又會停低去影。」Chantel有份提議MV拍攝景點:「我揀咗Mission Bay,嗰度有海灘同餐廳就喺隔籬,拍完嘢就可以去食嘢,食嘢時又可以拍嘢,真係好方便同好舒服。伊甸山係一座幾高嘅山,有一大片綠色草地,去嗰時得幾個人,天空係漸變色,同埋可以望住成個城市嘅景,可想而知幾咁靚。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕姚焯菲