周吉佩21歲入行 經歷3起3跌 看淡成敗不問將來 (15:57)

文章日期:2023年05月04日

無綫《中年好聲音》總冠軍周吉佩,近日接受無綫娛樂新聞台主持許文軒《Star Talk》專訪,分享得獎感受,又暢談展望、加入演藝圈後的高低起跌、走出情緒低谷的經過。他按許文軒要求細數《中年好聲音》三位值得學習對象,包括吳大強、龍婷及支嚳儀(Venus)。談到年屆71歲的吳大強,周吉佩最佩服他精力旺盛︰「佢好有風采好瀟灑,有時我哋綵排到凌晨1、2點,我行埋去問佢攰唔攰,佢次次都話:『攰咩?』佢係真犀利,有時我哋喺度休息,佢就去咗電視城四圍行。嗰次肥媽演唱會,佢又係四圍行。」周吉佩最欣賞龍婷有自信、有想法及了解自己;支嚳儀思想正向。他說︰「Venus面對唔好嘅評語都可以好從容,佢畀人話對眼生得好埋,仲特登影張相擺出嚟笑番自己,我好佩服佢EQ。佢成日話:『我哋做生意經歷唔少風浪,呢啲冇乜嘢』。」談及認識10多年,一起成長的好友曹敏寶,周吉佩說他們從開始到現在都是打打鬧鬧地相處,他說當年結婚時,曹敏寶比其太太哭得還多。

周吉佩21歲時參加電視台舉行的歌唱比賽而入行,惜當年未做好當藝人的心理準備,出了一張唱片後便和公司結束合作關係,他形容當時是人生第一次夢醒。周吉佩後來跟夾開的音樂發燒友組成樂隊sp'ACE,並於2015年簽約唱片公司。sp'ACE曾於2019年舉行演唱會,惟樂隊成員最終因意見不合解散。周吉佩再度陷入低潮,身心也出了問題。他說︰「有日我企喺窗邊,望望吓覺得自己人生咩都失敗,做乜都唔順。我問自己仲堅持嚟做乜,嗰吓有少少想就咁算。又有一日我臨瞓前突然覺得好似有個人用手壓住我個心咁,唔係好唞到氣。」幸好,周吉佩及時意識到問題,靠家人支持及陪伴走出陰霾。

周吉佩表示勝出《中年好聲音》後備受爆冷傳聞困擾,是其人生中的第3個低潮。他雖曾因而影響自信甚至失眠,但沒有被擊倒,立定決心先把現在做好。他說︰「以前初出道好天真,覺得25歲要有自己嘅演唱會。當年我得21歲,又諗住幾時要買到樓。依家我冇諗咁遠,都唔會諗仲有冇人鍾意自己,而係先做好表演,腳踏實地先。」周吉佩強調粉絲是鞭策他做得更好的最大動力,感謝粉絲沿路上的踴躍支持。他還點名感謝黎瑞恩:「佢成日教我哋好多嘢,教我哋做人要謙虛同埋要準時。佢又畀機會sp'ACE喺紅館唱咗一首 我哋自己嘅歌,我諗我人生再冇可能有呢啲機會。」

談到太太黃彥欣,周吉佩說她在比賽初期不但沒有親臨錄影廠支持,甚至見他出門參賽也沒反應,直至見他在節目中得到「復活」機會才由冷淡轉為支持,更幫忙挑戰出賽歌。被問到太太是否明明支持卻扮作不支持,周吉佩斷言︰「你唔使幫佢講好說話喇,佢係直到覺得原來仲有人欣賞我,態度先180度轉變。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕中年好聲音 周吉佩