王菀之勇於創新 舉行藝術展音樂會 觀眾可超近距離欣賞 (14:45)

文章日期:2023年05月05日

王菀之(Ivana)將於5月18日至21日,於西九THE BOX自由空間舉行《The Pink Canvas Exhibition Concert粉紅畫布藝術展音樂會》,門票已於西九文化區網站發售。 

這個藝術展音樂會觀眾將得到3小時的體驗,經由3個不同場地貫穿演出舞台及不同藝術展覽,帶觀眾進入Ivana藝術音樂世界中,並可超近距離觀賞Ivana演出。

Ivana表示今次是首次嘗試這種形式音樂會,亦是她一直堅持的音樂藝術夢想:「之前做過兩次音樂結集藝行的展覽,今次係第3次延續。其實今年係團隊希望我再開紅館演唱會,但係我依然想試創新,希望可以將夢想變大啲﹑再變大啲、所以我揀咗做呢個新嘗試。成個音樂會不設劃位,而舞台設計上面亦非常特別,大家入場將會體驗到一個立體式四面台空間,配合影像、超立體Sound travel音響裝置,以及燈光四方八面投射演出。想透過視覺﹑影像同音樂,令大家對我嘅音樂,有另外一個更深入的體驗。」

問到Ivana不設劃位,是否全部企位?她說:「可以企可以坐喺地下,甚至拎住杯嘢飲都得,係超近距離咁睇演出,我𠵱家都幻想緊,近到咁我企係台上唱,會係一種咩感受,應該入場嘅朋友,因為咁近關係,細心少少,連我衫上面畫嘅真迹,都可以清楚見到。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕王菀之