RubberBand闊別3年 宣布下月尾台北Legacy開騷 (17:11)

文章日期:2023年05月05日

RubberBand的世界巡迴演唱會《RubberBand Ciao World Tour 2023》,繼完成早前在歐洲舉行的倫敦、曼徹斯特、柏林及阿姆斯特丹4站演出後,6月24日將移師到台北Legacy舉行,門票5月14日公開發售。是次演唱會是RubberBand首次在台灣的專場售票演出,他們上一次去台灣公開演出已是2020年1月的KKBOX風雲榜,以香港樂隊代表身分擔任表演嘉賓。

主音6號說︰「上一次去台灣演出係2020年1月,剛好係全球爆發疫情前1個月,之後就經歷3年疫情,各地都封關,所以呢次去台灣感覺就係好多事都開始復蘇,而且呢次將會帶住超過25首歌,以專場表演形式來見面,好開心興奮!我學生時期都聽好多台灣音樂,可以喺一個滋養自己音樂多年嘅地方開騷,實在有夢想達成嘅感覺。」

除了演出,台灣美食及氣氛也讓RubberBand興奮。阿偉說:「除了觀眾嘅熱情令人很懷念外,最掛住一定係台灣美食,呢次仲有整個Tour團隊一起去,我們一定天天都要出去掃街!我最想去夜市食蚵仔煎同大腸麵線,仲有希望完騷後食麻辣火鍋慶功!」6號期待在台灣逛街︰「台灣畀我嘅感覺就係很久不見嘅老朋友,好想去唔同街頭、夜市、小店閒逛,都好期待可以見見喺台灣生活嘅朋友,另外我好想食阜杭早餐!」

(即時娛樂)