譚旻萱藐嘴藐舌嫌棄肌肉男 陳毅燊跟茶記姐姐「格鬥」 (17:44)

文章日期:2023年05月05日

譚旻萱(Mandy)與陳毅燊(ANSONBEAN)最近拍攝宣傳短片,帶出「不要膠下去」的環保信息。Mandy化身健身室女神,見到多位肌肉型男士也不為所動,全因他們正在用塑膠水樽,最後她被樣子平凡、但自備水樽的男士吸引。

Mandy在片中做出嫌棄靚仔肌肉男的表情,她笑說:「今次用好幽默嘅拍攝手法,幾好玩!喺片入面要藐嘴藐舌啲用膠樽嘅大隻佬,呢個係劇情需要嚟嘅,因為藐嘴藐舌都要用力,平時唔會24小時都咁做,日常生活都唔會嘅,希望大家可以盡量自備水樽,為環保出一份力。」

ANSONBEAN所演繹的故事,講述在茶餐廳中點餐,當伙計姐姐想將即棄飲管放入檸檬茶中之際,ANSONBEAN馬上阻止,並跟阿姐一番「格鬥」。ANSONBEAN拍攝認真投入,並親自度好「打鬥」招式、姿勢與節奏。

今次拍攝滿足ANSONBEAN多個願望,他說:「今次好好玩,本身聽到係要跳舞去格鬥,係有少少驚,因為要好認真咁去做係有啲尷尬,但原來係用喜劇形式,變咗係玩咁,因為杯檸茶係假嘅,所以就可以愈做愈誇張。我有少少似做咗武術指導咁,自己排啲動作,將之前喺越南學嘅嘢,變咗做搞笑版功夫戲,就好似喜劇動作片,有少少成龍感覺嘅拍攝,好好玩!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕譚旻萱 陳毅燊