柳應廷李駿傑為日本THE FIRST TAKE演出 合唱《人類群星閃耀時》緊張似考試 (22:07)

文章日期:2023年05月05日

MIRROR成員柳應廷(Jer)及李駿傑(Jeremy)最近應日本著名音樂頻道THE FIRST TAKE(TFT)的邀請,以一鏡到底方式拍攝一次性演出,合唱《人類群星閃耀時》。這次是繼陳柏宇後,第2次有香港歌手出現在TFT頻道。

說起這次TFT的錄影,Jer與Jeremy至今仍十分激動、興奮及回味。Jeremy說:「好激動,因為喺外國平台做呢件事,又係《人類群星閃耀時》呢首咁難唱嘅歌,所以激動得嚟又好緊張。」Jer也表示:「TFT呢個平台係對歌手嘅肯定,上得去都係有番咁上下唱功實力。」Jeremy聞言笑Jer兜個圈自己,Jer答︰「認真!平時上開網睇,有好多都係自己平時會聽開嘅歌手,所以上到去係榮幸,仲要係自己歌,覺得係成就解鎖﹗」《人類群星閃耀時》是一首講人與人之間關係的歌,Jer很想透過這歌分享愛和感恩之心:「《人類群星閃耀時》係幾適合向大世界唱嘅一首歌,所以我同Jeremy唱得歇斯底里,將自己個心攞出嚟。」

為了這次的2人合唱版本,Jer、Jeremy及團隊為歌曲作出新安排。Jer說:「今次編曲偏向簡單同清澈,因為TFT嘅版本,就好似攞走一啲調味料,將一道最原始嘅菜式交畀樂迷品嘗,你品嘗到咩味道,就聽到咩歌聲,所以今次用最簡單嘅琴,少少嘅鼓同結他去編曲,係另一個感覺,而且係對唱功嘅考試,因為咁簡潔嘅編曲,歌手要控制嘅技巧就更多。」Jeremy十分認同:「真係好似考試,花姐(經理人黃慧君)都話似等緊啲仔考完試放學嘅心情。」除了編曲,和音部分亦有不同,Jeremy解釋:「因為今次唔係跟原本嘅Chord去編曲,所以和音唔可以跟原本嘅,搞咗好耐,錄影之前1日仲傾緊要點演繹,不停調整。」

談及演繹Jer的作品,Jeremy坦言本身很喜歡《人類群星閃耀時》這首歌,但今次是一個較抒情的版本,他花了很多心機構思怎去演繹。他說:「Jer演繹好澎湃、好大、好勁,令到首歌本身已經有一個好強烈嘅形象喺度,我要點樣加入,同Jer把聲先夾到呢?呢個係我諗咗好耐嘅地方。」Jer續說︰「因為得一Take唔可以出錯,我哋事前練習,再跟老師上堂練歌,之前一晚喺房練到1、2點,係咁唱。到真正入到錄音室開始,見到平時TFT嘅製作場景,即刻心跳加速,但錄音嗰一Take係最有Feel最有感覺最有情緒。」Jeremy認同,指平日練習都未進入狀態,但錄影一刻就完全投入其中,表達當中感覺出來。Jer回憶唱到Chrous 3時,自己也被感動,感覺像在宣揚愛,而現場工作人員亦有同感。

兩人看過很多TFT影片,這次能身歷其境,Jeremy稱:「感覺係『啊!原來係咁嘅!』真係集中落自己把聲,緊張再大咗,因為你感覺到唔會好似平時有特別嘅燈光、舞台效果,令自己覺得要做得再好啲。」Jer也說:「通常喺香港嘅舞台,有觀眾有燈牌一齊大合唱,但今次冇觀眾要掉晒情緒出嚟係第一次,要透過鏡頭去感染觀眾,加上第一次喺海外唱呢首歌,十分難忘。」

(即時娛樂)