Tyson Yoshi撕爛背心 巨胸任摸 粉絲拋紅Bra回禮 (16:07)

文章日期:2023年05月06日

Tyson Yoshi﹑台灣歌手高爾宣等,昨晚亮相在西九文化區竹翠公園舉行的《SPACE MUSIC FESTIVAL》。Tyson Yoshi成為音樂節焦點,他在台上撕爛背心騷巨肌,台下Fans亦不甘示弱,再次拋紅Bra回禮,Tyson Yoshi還半裸上身跳入Fans中任人狂摸,認真瘋狂,他說:「大家有冇睇我新歌嘅MV?因為冇加錢比三上悠亞,所以佢冇嚟,但係大家都有聽過首歌就可以!」

台下氣氛高漲,搞到Tyson Yoshi成身汗,他叫粉絲尖叫聲要大一些,要中環都聽到大家的熱情:「今日都冇諗住除衫嘅,因為呢排重咗2kg(4.4磅),但因為太熱啦,所以試下撕爛佢。(比人摸胸?)有啲怕醜,但其實都OK嘅,唔好嚟得太密就可以。」捧場的林家謙和Serrini亦在社交平台貼出「胸襲」Tyson Yoshi的片段,十分搞笑。

 

另外,台灣歌手高爾宣壓軸登場,Fans再度送上白色胸圍,他笑言自己「唔需要」,Fans大叫「除衫」,他還扮Tyson Yoshi非常搞笑。其後他在台上喝香檳,並表示見到有Fans寫的另類「情書」:「我見到有人寫『高爾宣我想跟你ONS』,原來香港樂迷都很變態。」

高爾宣一連唱出幾首快歌,大讚Fans氣氛好,令他很享受舞台:「第2次來香港可以唱很大的場地,Fans真的很熱情,他們值100分!可能有些人未聽過我的歌,他們都會跟住搖動!Tyson Yoshi已經給福利,但我沒他強壯,我給福利很怪的。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕高爾宣