CHILL CLUB頒獎禮|駱振偉飛英國親手頒填詞人獎 黃偉文︰會繼續努力寫大家需要嘅歌 (21:35)

文章日期:2023年05月07日

ViuTV音樂頒獎禮《CHILL CLUB推介榜 年度推介22/23》今晚舉行,席間公布4個幕後大獎得主。「年度作曲人」是徐浩、「年度編曲人」是Ariel Lai及黃兆銘、「年度監製」是T-Ma及王雙駿,「年度填詞人」則跟去年一樣由黃偉文(Wyman)奪得。ViuTV特別派駱振偉飛到英國倫敦,將獎項交到Wyman手上。

Wyman接過獎座後一臉感動,他說︰「首先好多謝ViuTV嘅同事,佢哋不遠千里嚟到倫敦頒呢個獎畀我。其實佢哋唔使咁做,不過能夠將香港嘅溫暖帶嚟畀我,呢件事令我好感動,好多謝佢哋。記得去年係CHILL CLUB嘅頒獎禮裏面,我攞呢個『年度填詞人』嘅時候,我講過話嚟緊嘅日子想做一個實驗,一個不在現場嘅填詞人,究竟點樣用佢嘅作品,喺遙遠嘅地方去表達佢對屋企嘅愛。依家事隔一年,我邀請大家嚟同我一齊做個中期檢討,可以聽番我過去一年嘅歌就幫到手。其實我從來冇諗過要做填詞人,喺90年代初嘅時候,我畢業於中文大學嘅社會工作系,社會工作嘅意思即係幫人,所以畢咗業之後嗰30幾年,其實有件事我一直耿耿於懷。因為我覺得我享用咗社會嘅資源,但好似喺呢段日子入面,我冇真係從事過任何相關幫人嘅專業。直至到最近,有時候我喺街度見到啲廣東歌嘅樂迷,佢哋會走埋嚟同我講,佢話『你嘅作品幫到我』。」

Wyman說到此時一度哽咽,他繼續說︰「呢件事,令我有好重要釋懷嘅感覺。其實我想話,我要多謝你哋先至真,因為你哋賦予咗我職業生涯一個好重要嘅意義,你哋畀我知道過去幾十年,我嚟到呢個世界係做乜嘢,所以喺嚟緊嘅日子,無論我喺邊度,只要廣東歌需要我,我都會繼續努力去寫一啲大家需要嘅歌。每一次我聽住Demo,拎起支筆,我都係掛住你嘅,多謝大家﹗」

入行18年的徐浩發表感言時公開多謝女朋友,說他每次寫不出歌時,女友都會鼓勵他,讚他是最叻的,一定會寫到。

(即時娛樂)