CHILL CLUB頒獎禮|ToNick奪樂隊銅獎 恆仔多謝MIRROR COLLAR? (22:15)

文章日期:2023年05月07日

ViuTV音樂頒獎禮《CHILL CLUB推介榜 年度推介22/23》今晚(7日)在亞博舉行,「CHILL CLUB年度樂隊」方面,金獎得主為Dear Jane﹑銀獎RubberBand﹑銅獎ToNick,不過RubberBand有事缺席。

ToNick主音趙善恆(恆仔)獲獎時說:「首先多謝MIRROR﹑COLLAR﹑ERROR,令CHILL CLUB頒獎禮無可奈何設一個樂隊獎鼓勵我哋。」全場爆笑。恆仔續說:「多謝ToNick嘅fans,多謝投票畀我哋嘅朋友,多謝我哋最好團隊,近年香港偶像文化好成功,你哋都你哋喜歡嘅偶像,有男團同女團,樂團都好需要關注,希望大家繼續支持本地樂隊文化,最後follow我Ig﹑follow ToNick Ig,我哋影張相先,方便出年拉票,最後我哋入緊紙,希望好快可以喺嗰個場館見面。」

(即時娛樂)