CHILL CLUB頒獎禮|MIRROR奪組合金獎︰今年學習到真誠面對自己 (22:42)

文章日期:2023年05月07日

ViuTV音樂頒獎禮《CHILL CLUB推介榜 年度推介22/23》今晚舉行,MIRROR成為「年度組合金獎」得主,銀獎是ERROR,銅獎則是COLLAR,3隊組合均是《全民造星》系列出身。

MIRROR在「年度組合金獎」憑137987票(總投票人數為171884)奪金獎,隊長楊樂文(Lokman)說︰「今年我覺得好難用言語去講,但係今年學習到嘅係真誠,真誠面對自己,真誠面對身邊所有嘅嘢,無論佢哋點樣對你,真誠係一個最好嘅力量,我哋會繼續努力,多謝﹗」

ERROR上台時搞笑地代經理人鄧永鑄(阿濟)公開向公司要求加人工,成員吳保錡說︰「多謝經理人阿濟,雖然佢好多甩漏,但我哋好愛佢﹗希望ViuTV可以加佢人工,因為貧窮限制佢嘅工作態度﹗」郭嘉駿(193)就多謝一眾樂隊,笑言若非他們得到樂隊獎,ERROR一定冇獎。他又建議公司明年增設一個MIRROR除外的組合獎,那ERROR就有機會贏金獎。

COLLAR表示已收到大家的鼓勵,她們未來一年會繼續做好自己、做好音樂,希望有更多不同的作品表演給大家看,希望大家可以陪伴COLLAR一起成長。

(即時娛樂)