CHILL CLUB頒獎禮|鄭欣宜蟬聯年度女歌手金獎 陳蕾Serrini分奪銀銅 (23:24)

文章日期:2023年05月07日

ViuTV音樂頒獎禮《CHILL CLUB推介榜 年度推介22/23》今晚(7日)在亞博舉行,「CHILL CLUB年度女歌手」,Serrini獲得銅獎,她說:「我今晚嘅造型係一個貴婦帶兒子去參加游泳班,我希望嚟緊一年做音樂,同埋我自己會Keep住自由風格,有朋友話我有冇出廣東歌,只係聽到隻國語碟...佢(ViuTV)嗌我寫多謝名單,只寫咗真美(碟名),好多謝ViuTV支持我哋成日唔知做乜嘅人,繼續努力做好音樂,多謝家人朋友﹑工作人員,將來拍多啲得意嘢。」

陳蕾膺銀獎,她腳踏超高踭鞋上台獲獎,並獲得超多歡呼聲,陳蕾說:「多謝投票嘅樂迷,你哋投票對我嘅支持,就係我最大動力,我覺得自己呢幾年狀態,有史以來,我人生最好狀態﹑最好energy同最好心態,我希望將最好心態繼續寫落我嘅音樂,我會繼續用作品說話,希望今年大家繼續留意我創作。」金獎得主則由鄭欣宜蟬聯,不過欣宜因身體不適缺席。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕鄭欣宜 陳蕾