CHILL CLUB頒獎禮|姜濤向MIRROR兄弟剖白心底話 (01:04)

文章日期:2023年05月08日

姜濤今晚在《CHILL CLUB推介榜 年度推介22/23》上奪得「年度男歌手銀獎」,他在台上多謝公司及粉絲之餘,亦公開多謝MIRROR 11位兄弟,對他們說出心底話。姜濤先對楊樂文(Lokman)說︰「我記得頭幾年我哋有好多好多內部問題,經過《調教你MIRROR》,Lokman你好努力成為隊長,多謝﹗」之後輪到邱傲然(Tiger),姜濤回憶兩人雖然曾在《調教你MIRROR》中承諾每天講50句說話,惟之後仍然可能每天只講到1句。他說︰「不過,我知道你好有才華,繼續加油﹗」

談到李駿傑(Jeremy),姜濤說︰「你係我哋最surprise嘅一個人。老實講,我喺《全民造星》時冇太留意你,但係我哋咁多個成員之中,你係進步得最多最多嘅﹗」姜濤表示他每次找王智德(Alton)都是傾無聊事,但知道Alton一直渴求有表現自己的機會,相信他總有一天會做到。說到曾被經理人花姐(黃慧君)批評是「隱形人」的陳瑞輝(Frankie),姜濤直言︰「其實我同Tiger可能有1句,但同Frankie可能1句都冇,但我知道你好努力搵緊自己嘅目標,相信你比《調教你MIRROR》時更清楚自己嘅路。」

姜濤取笑江𤒹生(AK)脾氣照舊,但知道他一直很努力成為MIRROR的副隊長,因此十分尊重他。輪到好友陳卓賢(Ian),姜濤深情地說︰「Ian,I love you﹗我proud of你值得擁有嘅一切﹗你攞獎,我好開心﹗」姜濤之後對邱士縉(Stanley)說︰「Stanley,我知你好想成為一個演員,知道你演戲嘅熱誠比在場咁多位多,相信你會成為一位好演員﹗」

輪到柳應廷(Jer),姜濤說︰「我知你好想做好自己嘅音樂路,對自己音樂路好堅持,要繼續堅持,因為我都係咁嘅人。」坐在Jer身旁的呂爵安(Edan)此時一直示意姜濤快點說他,姜濤亦順其要求說︰「Edan,你係一個非常全能努力嘅藝人。MIRROR入面,我第二佩服你﹗」最後輪到盧瀚霆(Anson Lo),姜濤表示︰「Anson Lo,我知道外界成日將我哋比較,知道我哋好多支持者好多時因為我哋有好多爭拗,但我從來冇理呢啲事。我想講,我真心由《全民造星》第一日開始,雖然我哋經歷過好多誤會,但我都係永遠最信你,你知㗎,I love you﹗」

(即時娛樂)