肥媽李鼎|最貴一餐飯埋單70萬 肥媽投資失利全因衰多口? (17:29)

文章日期:2023年05月08日

無綫飲食節目《肥媽李鼎》今晚(8日)播出第7集,主題是「富貴如浮雲」,肥媽透露食過最貴一餐飯,埋單要70萬,她說:「淨係個頭盤,每人一碗粥都要24萬,當然唔係我畀啦!」游游(游嘉欣)和鼎爺(李家鼎)即好奇追問到底吃了什麼,肥媽說:「鰻魚苗熬粥,好似蝌蚪條尾長少少咁,我即刻問可唔可以唔食畀番1萬銀我!」

游游之後重提肥媽投資失利,損失數千萬的事情,肥媽大方回應:「記得當時就係喺呢度拍緊嘢,我煮緊嘢時,秘書同我講話個股價由8蚊跌到8個仙,我直頭企咗喺度,但我都有煮埋佢,唔通停晒手唔做咩?」

肥媽承認當時心情低落,她續說:「嗰時我把口衰,話有幾千萬喺個袋度,可以退休,點知一講退休呢兩隻字就玩你喇,所以我以後唔講退休!」肥媽續指當時將股票套現後,還剩餘200萬,但她竟然給了同樣跌落谷底的老友解燃眉之急,有情有義。

鼎爺自揭曾有機會做「李小龍第二」,他說:「70年代頭,同美國嘅華納兄弟簽咗3套戲,仲已經落埋訂,我心諗今次發達喇!」惟後來出現突發事件,令鼎爺進軍荷里活夢碎。肥媽聞言即忍不住指若當年計劃成功,鼎爺會比周潤發及成龍,更早打入荷里活,鼎爺聞言感嘆謂:「真係食咁多着咁多,整定嘅!」

明晚(9日)播出的第8集,主題是「我的威水朋友」,鼎爺大談好兄弟李小龍的飲食習慣,他說:「佢食得好健康,每食一樣嘢都計過晒,牛肉少食,豬肉一年都唔會食一、兩次。」鼎爺還即場炮製李小龍都吃過的「涼拌麻香雞絲粉皮」。節目中更曝光鼎爺年輕時的爆肌相,健碩腹肌粒粒分明,相當吸睛。

肥媽問游游喜不喜歡大隻佬?游游自爆最愛「隱性肌男」:「我鍾意穿衣顯瘦,脫衣顯壯,即係着咗衫唔覺有6舊腹肌,一除衫就wow嗰啲。」肥媽和鼎爺原來與已故賭王何鴻燊甚有淵源,兩人異口同聲大讚何生為人幽默,肥媽說:「我好鍾意佢講嘢好有味道,佢話:『我都幾十歲喇,但我都生咗17個仔女,人哋就話我犀利,咁我又唔覺得。』幾有型呀講得!」

(即時娛樂)