姜濤得獎感言惹熱議 疑遭RB鼓手泥鯭狂窒 掀雙方粉絲罵戰 (16:42)

文章日期:2023年05月09日

ViuTV音樂頒獎禮《CHILL CLUB頒獎典禮2023》雖然圓滿結束,但依然勁多「花生」,奪得「年度男歌手」銀獎的姜濤,獲獎時在台上發表得獎感受時,向台下11位隊友說心底話,訴說兄弟情,姜濤的得獎感言惹熱議。

當晚獲「年度樂隊」銀獎的RubberBand(RB),雖然缺席頒獎禮,但鼓手黎萬宏(泥鯭)似乎有留意節目,事關他在facebook發文,疑直線抽擊ViuTV:「又一個大台的誕生」;之後又連環出Post,疑嘲諷兼狂窒姜濤。

泥鯭寫道:「頒唔尷尬,攞唔尷尬,唯有睇嘅尷尬」﹑「𠵱家諗返當年亞太區最受歡迎男歌手真係"實至名歸"」﹑「下屆叱吒(咤)司儀會點玩呢段感言?」,「多謝說話定係"鼓勵"說話?﹗WTx?﹗係迷short X咗?﹗修哥都講唔出口啦...」﹑「唱好啲歌先做呢啲小動作啦 #全晚最啱聽嘅評語」。

不少網民湧入泥鯭的facebook留言:「直線抽擊」﹑「你做咗新一代樂壇周啟生?」﹑「身為前輩講D咁嘢!抵你無運行﹗」﹑「你們所謂前輩,善意批評不成嗎?要不要這樣尖酸刻薄?」﹑「明白每個人都有表達意見嘅自由,善意批評絕對冇問題,何必講到咁尖酸刻薄,你現任女友都成日俾網民攻擊啦,點解唔將心比心!」﹑「又有人犯『姜安法』」﹑「我喜歡Rubberband 但只限於6號 阿正同阿偉」﹑「欣賞你講真話既勇氣,但咁樣得罪mirror,你應該好快收皮,看破又何必說破呢?」﹑「台下11個真係好尷尬,係咁俾人評頭品足咁」﹑「撐!Respect」﹑「有guts,不畏鏡安法,特登嚟留言同你打氣」等。

雖然言論惹網民熱議,泥鯭今午(9日)再更新facebook,甚至將自己的發文截圖,並加上「鏡安公署」4隻字,他還留言:「與有榮焉」。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕姜濤 泥鯭 黎萬宏