潛‧規則|何泳芍深海獵奇玩到唔肯上水︰啲水清到感動到想喊 (19:24)

文章日期:2023年05月09日

J2昨晚(8日)起播出節目《潛.規則》,由J2er何泳芍(Honey)連同古天祥、李君妍、魏韵芝及歌手葉泓聲(Gordon)擔任主持,帶觀眾到香港潛水熱點尋幽探秘,更加插潛水小知識。

昨晚(8日)第一集介紹火石洲(東)及尖洲天池兩大香港熱門潛點,打頭陣出場的Honey,本身擁有自由潛水教練牌,她與古天祥找來有「百米潛水大神」稱號、一口氣能下潛100米的香港自由潛水協會會長張立興(Chris)亮相,講解自由潛、示範自由潛水打魚及相關守則︰「只會打一啲食用魚同有一定size嘅魚,如果見魚就打,喺潛水界會視為不道德行為。」

一行人雖然最後沒有魚穫,Honey依然平常心︰「打魚意義唔一定係打到魚,等嘅過程都係一種體驗。」3人還潛水抵達一處叫天池的地方,Honey甫落水便興奮,因為水底能見度極高,她愈潛愈開心,至少10次重覆叫嚷:「好清呀﹗」事後Honey解釋︰「我諗唔到其他形容詞,真係好靚。」Honey更因過份沉醉水底美景「唔肯上水」遭潛水教練「投訴」,十分搞笑。

Honey笑言日日都被教練訓話,更搞笑稱︰「我唔係唔聽話,我係唔想面對返上岸呢個現實咋。」本身擁有自由潛水教練牌的Honey,透露教人的滿足感來自幫學生完成挑戰。談到拍攝《潛.規則》最大得着,是發現香港海域原來如此漂亮,一點不輸給外國的海洋︰「以前唔鍾意喺香港潛水,覺得香港啲水好濁。原來我好錯,香港喺中秋時候啲水係清過外國,而且啲divesight(潛水景點)好多都好靚,有小丑魚、珊瑚森林、甚至洞潛、沉船都有,咁細地方可以有齊咁多嘢,係好開心同好好玩。」

(即時娛樂)