黃耀明倫敦開騷憶已故盧凱彤 明哥宣布8月會展開唱 (22:20)

文章日期:2023年05月09日

黃耀明首個歐洲巡迴演唱會《黃耀明邊走邊唱》,前天(7日)來到倫敦一所逾百年歷史劇場The Clapham Grand舉行。倫敦場全場爆滿,未入場歌迷已在門外排隊等候,紀念品亦很快火速售罄。

明哥在演唱會憶起已故歌手盧凱彤:「好多年前同阿妹(盧凱彤)去非洲加納,參加滅貧慈善活動,當時佢已經有好多對於工作同人生嘅焦慮同困擾」,明哥遂提議不如去非洲幫助別人、體驗別人的生活,雖然該探訪旅程非常辛苦,但最終幫到自己很多。明哥憶述完成非洲活動後,他發覺自己出現抑鬱症狀,原因是看見很多有需要的人,卻不知能夠如何幫助,感覺無助亦很有無力感,隨即有歌迷大叫:「你做咗好多嘢㗎明哥!」

明哥唱完新作《石沉大海》後,填詞人黃偉文(Wyman)上台分享:「《石沉大海》是寫信給真正下落不明的人。但係我嘅性格總係鍾意留番一線希望,所以我從來都無寫死我自己角色,喺最絕最盡嘅時候,我係留番一個Open ending,等大家可以擺啲希望落去。」他滿有信心表示「我信我有一日會收到回信」。

Wyman形容「住喺英國就好似日日同幾百萬人Long-D一樣,咁我唯有勤力啲日日寫情信啦!」明哥在台上亦提到,自己從來都是不懂說話的人,很多感受都難以說明,但慶幸有音樂:「音樂係可以傳達好多說話,有任何事情我最尾都係返番去音樂。」

明哥笑言阿姆斯特丹及柏林是他的情意結,即使知道兩地香港人不多,但亦期待大家分享給不止是當地香港人,還有歐洲人去睇騷。明哥興奮地宣布《邊走邊唱》繼歐洲巡演後,下一站將於本年8月中,在香港會展舉行,全場歡呼拍掌。

(即時娛樂)