COLLAR未來7人姿態發展 成員不捨但尊重So Ching決定 (17:00)

文章日期:2023年05月10日

女團COLLAR成員So Ching(蘇芷晴)宣布退團,其所屬的MakerVille發聲明稱尊重其意願,公司會作出適當配合,祝福So Ching未來找到自己的方向。COLLAR其餘7位成員沈貞巧(Gao)、王家晴(Candy)、許軼(Day)、蘇雅琳(Ivy)、邱彥筒(Marf)、李芯駖(Sumling)及陳泳伽(Winka),以及經理人戴穎(Wing),今日下午3時出席記者會交代詳情。

隊長阿Gao先發言︰「我哋嘅隊員So Ching做咗一個好艱難嘅決定,就係決定退團,離開COLLAR。雖然我哋同大家一樣好唔捨得佢,但係喺過去呢段日子入面,我哋見到佢好努力咁嘗試去平衡各方面,包括重新踏上舞台嘅生活。我哋好希望大家可以畀啲空間佢,重新出發佢嘅生活,好好咁樣過佢平靜、自在嘅日子。我哋都知道呢段時間係好唔容易,所以我哋會完全尊重So Ching嘅決定。往後嘅日子,COLLAR會7個人繼續行落去,我哋會好似以前一樣咁努力,為大家帶嚟更加多美好嘅創作同演出。一直以嚟,多謝大家嘅不離不棄,希望大家可以繼續支持COLLAR,陪我哋走未來嘅每一步。最後,再次喺呢度多謝大家嘅支持同愛護,希望大家可以好好咁祝福So Ching,多謝大家。」

她表示COLLAR各人一直有跟So Ching溝通,So Ching已在社交平台發文交代心情,她們不方便評論太多,希望外界可給予So Ching空間好好生活,不要有太多揣測,COLLAR未來會帶住So Ching希望她們一直發展下去的力量,好好地以團隊形式走下去。

Winka坦言不開心及不捨,但這段日子看到So Ching很努力重新適應藝人生活及面對不同挑戰,因此十分明白及尊重她的決定。談到她曾指COLLAR「8-1=0」,Winka說︰「當時我話8減1等於0,係我個人好想畀一股力量So Ching,話畀佢知我哋之後嘅團歌或新作品好想等埋佢返嚟先至做。但係,佢依家有呢一個決定,我哋一定係要尊重同接納。8減1等於0,我哋依家歸零,所以我哋重新出發,希望大家會繼續支持我哋之後嘅作品。我哋7個人之後會有唔同嘅新嘗試同新作品,希望大家繼續支持我哋,我哋會更努力做好我哋嘅表演。」

7位成員之後輪流發言分享心情,Ivy先說︰「So Ching歸隊之後,我當時好開心,但見到佢一直好努力咁去適應新嘅挑戰。佢係好勇敢嘅女仔,希望佢嘅生活可以開開心心,所以即使唔捨得,我都非常尊重佢嘅決定。即使換咗個身分,COLLAR曾經經歷過嘅嘢,係唔會改變。」Candy接着表示︰「知道呢個消息一定會唔開心同唔捨得,但我相信在座每一位都最想見到So Ching過得開心、幸福、自在,所以佢做呢個決定,我絕對尊重。」Marf說︰「知道佢有呢個決定嘅時候,我已經冇多問,純粹知道要尊重。唔會再加以去評論佢,只會尊重,同埋支持佢之後嘅嘅決定。我哋係好有夢想嘅8個女仔,我哋仲有好多嘢想做,好想帶畀大家,所以嚟緊COLLAR會繼續以7個人嘅姿態,希望大家繼續支持我哋。」

阿Gao表示︰「一直以來都見到So Ching好勇敢咁企番出嚟,去參與番我哋嘅所有演出同作品,但喺呢個過程入面見到佢真係唔容易。我覺得要做出退團呢一個決定,係更加唔容易,所以我哋會完全尊重佢嘅決定,希望大家真係可以畀空間佢。」芯駖說︰「佢有呢個決定,我哋係非常之尊重,當然一定會有唔開心,因為我哋由《造星》到依家都係8個人嘅團隊。不過,我相信大家最希望佢身心健康,能夠走到佢最舒服嘅路,做到最舒服嘅自己,呢個亦係我哋嘅期望。嚟緊我哋7個人,好似So Ching咁講,希望我哋繼續有力量行落去。」

Winka續說︰「希望So Ching唔會覺得愧疚,因為每個人都有權利去搵自己覺得開心嘅生活。我希望佢會幸福快樂,所以我會接納同尊重佢呢個決定,希望佢之後會搵到佢嘅快樂。」Day最後說︰「成團到依家,我哋之間嘅回憶喺我哋或者歌迷嘅心入面係唔會消失。So Ching做咗呢個決定,我哋點都會有啲感受,但係希望大家同我哋一樣祝福So Ching,亦都祝福COLLAR未來嘅發展。」

相關新聞︰So Ching退團 COLLAR 8變7 經理人強調不會加入新成員

相關新聞︰So Ching交代退團原因 為放下COLLAR成員身分感歉意

相關新聞︰So Ching退出COLLAR MakerVille發聲明稱尊重意願

相閞新聞︰MakerVille今午臨時召開記者會 傳So Ching退出COLLAR

(即時娛樂)