法言人|容天佑拍打戲前接受特訓 陳嘉慧自嘲比較重 怕張達倫抱唔起 (20:02)

文章日期:2023年05月10日

無綫劇集《法言人》進入結局篇,昨晚(9日)一集講述Alice(何依婷飾)到電影公司簽約時遭電影公司高層Ada(楊梓菁飾)軟禁,目的是按TK(陳少邦飾)要求將Alice送到Martin(唐嘉麟飾)手上。幸好Alice及時察覺危機秘密通知男友Hogan(丁子朗飾)及好友Tony仔(容天佑飾),二人硬闖電影公司勇救Alice並引發連場打鬥,其間容天佑與精通多種武術的楊梓菁惡鬥。

容天佑除了要一打二,更要做出「高飛腳」、「低飛腳」及「倒掛飛腳」等多個高難度動作;楊梓菁則獲網民讚打得有型兼有美感。他們拍攝前抽空接受特訓,容天佑說︰「呢場戲體力少啲都唔掂,所以嗰時只要唔使開工,我都會去健身室跑步練氣,做重訓鍛練肌肉,同埋拉筋慎防拍動作戲時拉傷。如果真係開工開到好攰冇精力再去做運動時,就唯有喺屋企抱住我隻差唔多接近50磅嘅狗仔喺幾層樓梯度來回跑,最緊要練番好條氣,順便當抽時間陪吓隻狗。」雖然那場動作戲只有約分半鐘,容天佑卻拍足1日,劇組才收貨。他事後笑言︰「當日收工攰到冇乜胃口,反而食清咗。」

TK為了討好Martin,還將魔爪伸延至「律政小花」Grace(陳嘉慧飾),二人與Adam(張達倫飾)等人傾公事期間,TK眼見Martin垂涎Grace美色,竟落藥令Grace險被迷姦,幸好在Grace寬衣解帶之際,Adam趕至將其救走。Adam因此一役與TK種下牙齒印,令日後危機處處。陳嘉慧坦言拍攝前心情緊張︰「我未拍過呢類型戲,所以喺拍之前有上網睇吓啲前輩點做。其實去到現場,我覺得張達倫比我壓力更加大,因為佢知我第一次拍呢類型戲,所以好照顧我感受。」她難忘被張達倫公主抱一幕︰「嗰Take來來回回Take咗幾次,我都好擔心佢仲抱唔抱得郁我,因為我比較重。」

(即時娛樂)