C君避談是否仍是J2創意總監︰我都要問總經理搞清楚 (21:10)

文章日期:2023年05月10日

鄭詩君(C君)今日與馮盈盈等錄影無綫新節目《咁你都唔識》時,表示這次被總經理曾志偉任命做主持,有天接到對方來電稱這個節目很適合他。被問到是否「燉冬菇」時,他說︰「幕後變番做幕前,直情係升呢啦﹗雖然我好喜歡幕後創作,但既然總經理叫到,我無可能托手踭。」談到其所屬組合「農夫」早前盛傳已約滿無綫,惟近日又重新出現在無綫官網的藝人頁面中,C君說他們改簽普通藝員約。

至於他本人在J2的職務,C君說︰「依家要還疫情呢幾年嘅騷債,之前返內地開農夫巡迴演唱會,我都係拎無薪假,加上又要做音樂幕後,確實無可能兼顧,所以要暫停先。我依家同J2嘅關係可以兄弟嚟形容。(仲係J2創意總監?)呢個當然要問總經理,我都要問佢搞清楚。」C君曾指做高層有名無利,他被問到現在是否要掙番夠時說︰「我冇大家諗到咁貪心,對我來講(高層人工)已相當滿意,依家開騷係還騷債。」

馮盈盈透露將在新劇《逆天奇案2》中挑戰滑浪,由於她對該運動一竅不通,因此要找老師學習。她說拍攝時不會穿三點式,以有型為主。

(即時娛樂)