呂爵安曾想為新歌MV加入日本拍攝片段 豈料連環出意外 (12:28)

文章日期:2023年05月11日

MIRROR成員呂爵安(Edan)日前(8日)推出新歌《ChatMrE》,MV上架兩天至今日中午12時許已錄得超過51萬次觀看次數。Edan在MV中有彈奏電結他的畫面,他在社交平台分享感受。Edan說︰「係電結他!驚喜嗎!Surprise嗎!好早期傾MV嘅時候導演就suggest不如試下彈電結他,所以其實我去日本係帶埋部電結他去,諗住每晚得閒就練吓(點知忙到最尾幾日先打開個盒then發現原來冇帶個pick去),同埋其實本身係諗住喺日本拍啲footage用,例如喺條街到跑(點知冇roll機),臨返香港前一日諗住要交功課就凌晨收工去個隧道到拍啲彈結他嘅shot點知嚿電得番6分鐘,所以最尾成個MV係一個日本shot都冇用過。今日講住咁多先,要講嘅大把嘢講,慢慢嚟,多謝大家支持《ChatMrE》。見到大家估劇情,我同製作團隊表示你哋真係好勁,坦白講有啲位你哋仲諗得清楚過我。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕呂爵安