馮允謙入行11年 首辦大型「追風會」 變新郎哥逐枱敬酒 (21:08)

文章日期:2023年05月11日

馮允謙(Jay Fung)早前圓夢踏上紅館舞台,稍作休息後,Jay Fung隨即舉行大型歌迷聚會,與200多位「追風」(粉絲暱稱)近距離接觸。

當日在紅磡一間酒店中菜廳筵開19席,Jay Fung除跟歌迷聚餐,大玩多個遊戲,包括用「Jay星文」估歌仔,將Jay Fung歌詞翻譯成他獨有廣東話拼音,除考驗歌迷對偶像作品熟悉程度,同時亦考驗他們對「Jay星文」的認知度,長達3小時的聚會,人人玩得盡興。

Jay Fung說:「我非常開心,可以同歌迷一齊食嘢一齊玩,係好好回憶,我要多謝會長,幫手安排聚會嘅rundown,令成個活動好順利完成。」

猶記得去年7月Jay Fung在九展舉行首個大型演唱會,在尾場當晚,全場歌迷高舉印有「下次紅館見」的手幅,事隔8個月,Jay Fung踏上紅館,他非常感激歌迷的支持:「每個歌迷都好惜我、畀我好多包容、好照顧我,我覺得自己係好幸福藝人,冇佢哋支持,我唔會有今日。當晚嘅聚會,我見到好多新面孔,亦都有我出道支持到𠵱家嘅歌迷,有部分平日只會喺我嘅facebook或者Ig留言,但呢晚都專登出嚟聚會,我真係好開心。」

難得聚首一堂,Jay Fung除了像新郎哥般,以橙汁代酒,走勻全場逐枱敬酒,還有跟現場200多位歌迷單獨合照,最後當然少不了全場一起大合唱:「我哋一齊Jam歌,雖然只係唱咗一小段《報復式浪漫》,但我啲歌迷唱得好好聽,下次聚會,可以一齊唱卡拉OK。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕馮允謙 追風