容祖兒公開保養秘訣 感激媽咪為自己儲備健康資產 (16:02)

文章日期:2023年05月12日

容祖兒(Joey)近日為代言的健康產品拍廣告,分享獨門養生秘訣,又透露全靠容媽媽一雙巧手超前部署,為她儲備健康資產,迎接人生黃金期。

隨住疫情放緩,祖兒回歸空中飛人生活,早前更要兼顧籌備演唱會的工作。雖然忙上加忙,她仍然元氣滿滿︰「保養秘訣相當簡單,做運動之餘亦要配合飲食,我哋成日都話『You are what you eat』,所以一定要食啲對身體有益嘅產品;另外,我最鍾意飲薏米水,可以去水腫。」

祖兒跟不少香港人一樣有鼻敏感毛病,她直言全賴容媽媽貼身照顧,助她時刻保持最佳狀態。祖兒說︰「轉天氣或者空氣污濁時,我先會出現流鼻水同鼻敏感症狀,所以我嘅身體都算唔錯!全靠媽咪幫手,因為佢咁多年嚟都會燉冬蟲草同舞茸畀我食,令到我嘅身體好似儲錢咁,不知不覺間累積咗好多抵抗力。」

臨近母親節,她預告會以行動慰勞容媽媽:「媽咪同我好似,我哋唔係過時過節就要送大禮嘅人,不過每一年我都會送花畀佢,因為我覺得無女人唔鍾意收花,哈哈!我希望媽咪每一日都有強健體魄,因為我依家會喺唔同嘅地方開騷,好想佢可以親眼見證,所以一定要身體健康!比起買靚衫畀佢,我更注重佢嘅健康同抵抗力,亦都會喺呢方面花心思。」

談到7月的香港演唱會,祖兒非常興奮︰「好開心我嘅演出可以分成兩個不同系列,分別係紅館同埋2017年開發嘅『Secret Live』,後者同觀眾嘅距離更加近,我亦都會獻唱一啲Side track歌曲,但係反應一樣好好!所以咁多年嚟都有朋友問我會唔會舉行Part 2,我都考慮咗一段時間,覺得今年係一個幾好嘅時機,可以同我嘅歌迷進行秘密約會。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕容祖兒