草蜢新加坡站巡唱 蔡一傑拋禮物發生尷尬事 歌迷「中頭獎」 (17:22)

文章日期:2023年05月12日

草蜢已先後到台灣、美國舉行「RE:GRASSHOPPER草蜢巡迴演唱會」,今個月初3子再飛到新加坡室內體育館,繼續巡迴演出。自3月中公布草蜢開騷消息,歌迷反應熱烈,門票火速售罄,主辦單位馬上推出應變措施,加開場館座位,讓更多歌迷可以入場睇騷。

草蜢巡迴演唱會在5月6日於當地新加坡室內體育館正式開場,全場5800名觀眾High翻天,整晚跟著草蜢邊跳邊唱,完騷後3子受訪,蔡一智說:「估唔到我哋一開場,第一粒音,全場已經好Crazy咁跟住唱足3個鐘,無停過,真係好犀利,亦都畀到好大力量我哋。」蔡一傑補充:「上次嚟呢度開騷係17年嘅事,6年冇開演唱會,新加坡嘅歌迷盡興,我哋又開心。」蘇志威也認同:「有佢哋嘅掌聲、尖叫聲支持,我哋出盡咗120%體力。」

6年未有到新加坡開騷的草蜢表示,除了掛念歌迷,亦掛念當地的美食,蔡一智說:「我哋開騷前拍咗條片放喺社交網站,因為講咗句掛住新加坡嘅美食,我哋由落機一刻,不停收到歌迷送嚟嘅美食,𠵱家我間房,係有10幾個班蘭蛋糕,仲有海南雞飯。」

提到今次演唱會難忘事,蔡一傑面露尷尬表情說:「我哋有一個環節,要將禮物拋去觀眾席送畀歌迷,可能當時我戴住手套,拋嘅時候甩手,成袋禮物撞向歌迷塊面,嗰一刻又好笑﹑又尷尬,我喺台上不斷同佢講對唔住,最慘係因為衝力太猛,份禮物撞完佢塊面,再向後彈去其他觀眾,中咗『頭獎』但最終攞唔到禮物。」

除了尷尬事件,新加坡歌迷的熱情,同樣令草蜢印象深刻,蔡一智說:「歌迷玩嘅人浪,係可以媲美香港觀眾,因為新加坡三面台,要U字型做人浪,難度高好多,佢哋係連續幾首慢歌無間斷玩人浪,真係要畀啲掌聲新加坡歌迷。」

蔡一傑續說:「同埋完晒Encore,唱晒歌單裏面嘅歌,但啲歌迷唔捨得走,最後我哋三個要再上台,同大家謝幕,見多一面,講多次拜拜。」蘇志威則說:「嚟緊我哋7月會去雲頂巡迴,新加坡嘅朋友過去好方便,到時可以再買飛嚟支持我哋,所以馬來西亞嘅朋友撲飛要快手,當然我哋都好歡迎香港、台灣嘅歌迷,一齊過嚟馬來西亞睇我哋演唱會啦!」

(即時娛樂)