野外步出3|胡敏芝不忍爺嫲逐漸變老 淚如雨下 奶仔視Karen妹妹 (15:41)

文章日期:2023年05月13日

J2節目《野外步出3玩野加大馬》昨晚(12日)播第10集,J2er胡敏芝(Karen)在「女性談判專家」方紹聰(奶仔)帶領下,盡訴心中情,奶仔先引導Karen回顧攀登劍峰之旅,Karen說打開自己通告時,確是由天堂跌落地獄︰「我本身行山唔係超級勁,所以係好辛苦。(奶仔:除咗辛苦仲有咩?)就係我落山嗰陣,真係幾憎你,有啲委屈到想喊,我唔明點解我會喺度,我睇到其他女嘉賓嘅活動,我就諗點解我咁辛苦,覺得好唔平衡。」

奶仔聞言追問:「你覺得我要你咁辛苦係為咩?」Karen認真細想後說:「你覺得我溫室小花,所以想帶我『野外步出』跳出保護殼。」奶仔聞言即大哥哥上身:「想你可以學到平時喺廠入面,或者拍劇得唔到嘅體驗。」

Karen聞言表示有得著:「其實我行咗400米已經好辛苦、好想走,要盡力同堅持,有啲嘢冇得退,一定要繼續行,先有路出返嚟。」奶仔聽完後讚Karen拼搏,直認視Karen為妹妹:「你係我第一個內心認定的拍檔,以後《野外步出》,有奶仔、就有Karen。」

打開話匣子的Karen隨即真情流露︰「屋企人唔係好支持我入呢行,所以我想做到成績畀佢哋睇。我係爺爺、嫲嫲湊大,嫲嫲把口一直話唔支持,但佢會死守喺電視度睇我嘅節目,好Warm;而我爺爺就會幫口話:『你唔好理佢,做佢自己想做咪得咯』,嗰刻我覺得自己好唔聽話。」

Karen表示搏命主因是「爺爺嫲嫲開始老」,說到此處,Karen激動淚崩說:「原本屋企人變老係好正常,但當見到爺爺冇以前咁精靈、有老態,就會覺得以前明明唔係咁。我爺爺有一次唔記得咗我個名,我唔識反應,我Feel到佢好想講,但佢講唔到...嗰刻我覺得自己應該搵份安穩啲嘅工,唔想要佢哋再擔心。」

Karen希望透過《野外3》,能讓家人感受到她的努力:「我真係做緊嘢,唔係發緊明星夢。」並再在奶仔引領下,向電視機前的祖父母說出心底話︰「希望你哋要陪我陪好耐,唔好唔見咗,睇到我可以有好好嘅發展。」奶仔隨即亦感性接招:「好希望之後啲人記得《野外》係奶仔嘅節目外,都記得係Karen嘅,Karen爺爺嫲嫲,你哋孫女𠵱家好Tough㗎喇,你哋唔需要擔心佢㗎。」

(即時娛樂)