田蕊妮獨腳戲昨晚公演 喊住謝幕:我當係最後一次演出 (17:09)

文章日期:2023年05月13日

繼《大辭職日》、《大MK日》和《大初戀日》,林日曦再度推出年度無聊企劃《大離婚日》,並邀得視后田蕊妮(阿田)參演,二人分別以暗黑幽默風格探討夫妻關係。

田蕊妮昨晚(12日)起一連16場,假香港演藝學院歌劇院,上演獨腳戲《大離婚日─—妻》,緊隨其後將由林日曦接力,以視像方式一連12場,演出另一齣關聯的實驗映畫獨腳戲《大離婚日─—夫》,二人雖各自在不同時空、不同地域,分別演繹兩個獨立劇目,但希望能以一種前所未見、既遠且近的協同式舞台演出形式,講述同一個愛恨交纏、相愛相殺的婚姻故事。

《大離婚日》故事講述趙家豪(林日曦飾)和 吳淑賢(田蕊妮飾)結婚10多年,因一句衝口而出的離婚,以及一次離奇的昏迷事故,令2人重新思考婚姻的意義。首次挑戰獨腳戲的阿田,早前遠赴北海道札幌綵排,笑言墮進「曦曦園區」,被此劇的編劇兼導演林日曦全程黑面監視。

《大離婚日——妻》昨晚正式公演,吸引大批藝人好友支持,包括俞琤、陳志雲、鄧麗欣、李佳芯、梁嘉琪、楊潮凱、張惠雅Regen、卓韻芝、梁祖堯、伍家謙、柳俊江、胡麗英等。

  

阿田出場謝幕時,忍不住灑淚:「大家仲賭我今(昨)晚會唔會喊,其實我喊嘅賠率係好低嘅,好多謝你哋!」觀眾拍掌給予支持,阿田續說:「能夠再喺觀眾面前做戲畀大家睇,你哋嘅反應真係充滿愛,好多謝你哋!我真係好掛住你哋!好老土呀!」台下觀眾大叫:「我愛你呀!」阿田即回:「I Love you too!」

阿田哽咽表示這部戲最辛苦的不是她,而是林日曦,她說:「佢搵咗個咁難搞嘅演員,仲要喺日本對住我6個禮拜,呢6個禮拜最辛苦係佢,其實唔止6個禮拜,連返咗香港嗰2個禮拜,佢都一直監視我,好多謝佢呃我嚟做呢個獨腳戲,因為最初佢話做獨腳戲係好舒服嘅,結果我就畀佢呃咗去日本。排完呢套戲,我覺得林日曦好有才華,而我嘅演技真係好好!」逗得全場捧腹大笑。

阿田又感觸說:「近呢幾年我每做一樣嘢,都覺得係我最後一次嘅演出,我唔係講大話,因為今日唔知聽日事,永遠唔知之後會發生乜嘢事,所以呢個舞台劇,我都當係我最後一次嘅演出,好多謝你哋,我好開心可以再次見到你哋。」

此時,林日曦突然於大銀幕,以兔仔造型亮相,以視像直播形式驚喜謝幕,大呼:「田蕊妮平時唔係咁㗎,平時鎮定好多㗎!」林日曦接著說:「我唔阻大家時間,本身Mark咗17個Points想講,但係我覺得個氣氛唔係好適合,好似好感性咁,有好多人想多謝,本身諗住唔多謝田蕊妮,但如果𠵱家多謝佢,好似顯得禮尚往來咁,好鬼老土,但其實我本身已經諗住講㗎,OK?」

期間他又問現場觀眾:「你哋有冇Delay呀?我個嘴係咪Real Time㗎?」阿田望住銀幕大笑:「你個眼神好賤呀!」

林日曦坦言:「我好多謝田蕊妮,我唔知佢真係太鍾意做戲,定係太掛住大家,我覺得要佢一個人,拋夫(杜汶澤)由台灣去日本,6個禮拜,對住一個其實唔係好熟,又容易黑面嘅人,係需要好大決心、勇氣同善良先可以做得到,所以好慶幸佢可以做到。

其實今(昨)日未開場之前,我都仲係好擔心,因為通常第一場反應都麻麻地,但唔知點解今(昨)日第一場反應係咁好。通常第一場好多甩漏,但田蕊妮救番晒,好多Technical嘅甩漏都無阻佢做得好好,睇見第一場咁好反應,好多謝佢同埋你哋!」

林日曦一貫幽默地跟觀眾說:「出面有啲紀念品,你哋唔使買,慳番啲錢,如果你哋覺得呢齣劇田蕊妮做得好好,好值得支持,我哋仲有啲日子有樓上飛賣,你哋可以介紹畀你朋友睇,你自己鍾意嘅可以睇第2次,或者你買飛畀你朋友睇都得,所以你哋唔使買出面啲紀念品,因為我覺得田蕊妮做得咁好,係咪好值得場場都Full House呢?」聽罷全場觀眾報以掌聲支持。

林日曦最後補充:「我之後仲有個《大離婚日——夫》版本嘅,都未賣晒飛,你哋唔使買,因為我係唔值得支持嘅,OK?陣間有條Trailer,大家幫幫手睇埋佢,好圓滿咁走出去紀念品Counter嗰度行下睇下,但唔使買。」

(即時娛樂)