陳奕迅睽違6年 再在大馬開騷 熱到大解放 High爆除衫 (18:16)

文章日期:2023年05月14日

陳奕迅(Eason)前晚(12日)在大馬容納近萬人的武吉加里爾亞通體育館(Axiata Arena Bukit Jalil)展開3場世界巡迴演唱會 ,門票於開賣時一早秒殺,據知最後門票更被炒高30倍,大馬觀眾熱情,熱到Eason忍不住台上大解放,當眾表演除衫,瘋狂叫聲震撼場館。

相隔6年再到大馬開騷,當地歌迷睽違已久,整晚都跟Eason大合唱,唱到《幸福摩天輪》時,觀眾歌聲大到戴住耳機的Eason也呆了,除下耳機聽觀眾歌聲。

Eason在台上說:「計計下,我原來已經6年冇嚟大馬!」隨即搞笑自打屁股多下,他說:「我第一次喺馬來西亞開騷,應該係National Stadium,嗰度係咪坐多啲人?下次我去個度開啦,做咩今次開3場,一場夾埋差唔多人,好多謝大家,我知道你哋搶飛搶得好辛苦,真係好多謝你哋嚟支持我。大馬真係好熱!原本已經跳到好熱,但你哋嘅熱情令到我更加熱!」

全場歌迷高舉應援橫幅「特別鳴謝你製造 更歡樂的我」,令Eason非常開心,有歌迷大叫:「『我老公鍾意咗你好耐﹗」 Eason笑說:「多謝你老公。」接着再反問:「老公你係咪鍾意你老婆前已經鍾意我?我勁過你(指老婆),雖然你嫁咗畀佢,但係佢鍾意我先!」

Eason又指,見到現場工作人員似乎不想歌迷在演唱會期間站立,又鬼馬做動作教大家:「一陣你哋慢動作起身,一齊嘅話佢哋就唔覺㗎喇,Let's郁!」歌迷馬上歡呼全部企起身,跟他高歌跳舞。

大馬是較保守國家,再熱也不能在台上除衫,來到Encore位,Eason換了T-Shirt,仍不停呼叫: 「真係好熱」,歌迷狂叫他除衫,意想不到他說:「你畀我唱埋隻歌先啦﹗」然後即脫上衣,不過他早有備而來,下面仍有一件白色底衫打底,Eason說:「除完著番。」歌迷又叫:「除咗佢,送畀我!」Eason笑說再脫下上衣:「哎吔好老土,你哋一陣拋番上來我咪好瘀?」隨即把脫掉的上衣,拋向觀眾席,最後由坐第一排的粉絲搶到,他即笑道:「好啱晒Size。」 

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕陳奕迅 大馬