Stanley新歌贈亡母彌補遺憾 歌未錄已崩潰 拍MV憶母子情泣不成聲 (20:59)

文章日期:2023年05月14日

MIRROR成員「大表哥」邱士縉(Stanley)於今天(14日)母親節,推出首支個人單曲《來不及》,悼念於年初因病去世的母親,新歌MV特別加入Stanley與母親的回憶片段,Stanley在拍攝過程中一度泣不成聲,令人痛惜。

Stanley媽媽在年初因病過身,讓他留憾,Stanley說:「佢冇睇過我演唱會,所以我好想有一首歌,可以喺日後演唱會唱畀佢聽,因為有呢個Idea,就即刻問花姐(經理人黃慧君),花姐話:『好呀!梗係冇問題啦!梗係要出!』」這便成就Stanley首次推出個人單曲。

在製作新歌時,Stanley已屬意找吳林峰作曲,有吳林峰就自然想到邀王雙駿監製,不過填詞人方面,Stanley起初不敢找小克參與,他說:「吳林峰有提議搵小克老師,我絕對相信佢,但初初我Concern佢啲詞好深,但吳林峰叫我唔使擔心,同佢講就得,咁我絕對信任佢哋,所以就有了小克老師參與。」

小克的詞未經任何修改,就是現在面世的版本,Stanley大讚說:「所有嘢好中,係一份好有感染力嘅詞,好多謝佢哋3位。」最觸動Stanley的兩句歌詞是:「愛沒盡頭不必害怕 / 我會自強不需記掛。」歌詞言簡意賅,Stanley坦言這是自己心聲:「我對媽媽嘅愛冇盡頭,會好叻仔去做成績畀佢睇。」

在灌錄歌曲期間,Stanley已因為《來不及》而哭,他解釋:「我明白自己唱歌唔係好叻,特別搵嚟兩位歌唱老師練習,喺錄音前我唱過好多次都有喊,臨錄前,Carl Suk畀我聽最新編曲,我嗰下已經崩潰咗先,因為好Touching,呢個就係音樂嘅魔力,錄歌嘅過程還好,未至於崩潰,但都有喊。」

除了錄音時多番痛哭,Stanley在拍攝MV時,亦被不同畫面觸動神經。Stanley說:「今次第一次同導演李刀拿合作,佢曾執導吳林峰《捱麵包的人》MV,好簡單亦好襯首歌,好富有情感,覺得佢嘅手法好適合我首歌,所以就搵佢,好多謝佢一口應承,仲話好努力去完成呢個最後禮物畀媽咪。」

李刀拿為Stanley構思,在MV加入了如喪禮,又或是年少時,媽媽從屋企嗌落樓叫Stanley返家食飯回憶片段,這些都是讓Stanley會心微笑往事,他憶述:「我係屋邨仔,以前打籃球,媽媽喺屋企嗌落籃球場:『食飯喇,細佬!』我成日覺得好尷尬,叫佢唔好咁嗌我,全部人都望住我,我怕醜,後來進化到落嚟籃球場,拉開閘門叫我食飯,一樣咁大聲,然後到最後變成Send信息畀我。呢啲係我同佢好記得嘅一啲回憶,好想喺呢個MV呈現少少片段出嚟。」

不過MV中最虐心的一幕,還要數Stanley在喪禮後,回到貼滿與家人合照的家裏,看著媽媽寫給自己的字條,Stanley再一次傷心得泣不成聲,在場亦有工作人員因心痛,而跟著一起哭。

被問到給媽媽的最後話語,Stanley說:「好多媽咪嘅心願都係小朋友開心就得,在於子女就會想媽咪見到自己成功嘅一面,媽咪離世呢件事,對我最大領悟,就係要好好珍惜所有嘢、所有Moment。佢臨過身前嗰段時間,都仲係好擔心我呢樣嗰樣,但我應承佢會努力,會照顧我個侄,會同哥哥繼續相親相愛,會有朝一日好叻仔喺台上拎獎,可以多謝佢。呢個係我會好努力去做嘅嘢,唔係佢嘅心願,佢心願只要我開心、健康就OK,但作為兒子,我好希望佢會Proud of有我呢個仔。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕邱士縉 來不及