《造星V》首播|花姐親揭不再出任監製原因 肥仔扮姜濤被喝倒采 (22:30)

文章日期:2023年05月15日

ViuTV節目《全民造星V》今晚(15日)首播,今次由陳蕾﹑陳健安﹑馮允謙和韋羅莎擔任導演,花姐(黃慧君)退出幕後,不再出任監製,而MIRROR正副隊長楊樂文(Lokman)和江𤒹生(AK),以及ERROR正副隊長梁業(肥仔)和何啟華(阿Dee),分別到加拿大及馬來西亞招募海外參賽者。

花姐在節目中哽咽說:「呢個節目已經對我冇意義喇﹗𠵱家講搞唔掂呀,我想話《造星I》,對我人生好大轉變,因為擔任首輯節目監製,所以我覺得自己好投入喺節目入面,我覺得節目好好睇。跟住創造咗MIRROR同ERROR。去到《造星II》開始,因為我轉咗身分,可能嗰刻所做嘅都係為咗MIRROR,去到《造星III》,我心諗我做緊乜嘢,我係為咗乜嘢?《造星IV》係為咗COLLAR?但其實我又唔係真係好投入,呢個節目對我嚟講已經係...唔知呢﹗」雖然今輯花姐會退出幕後工作,但依然被迫出鏡協助拍攝。

另外,肥仔和阿Dee在馬來西亞招募期間,想了一個辦法可以吸引人流,便是「全民造星總冠軍姜濤見面會」,片段中見馬來西亞姜糖(粉絲暱稱)帶齊應援物守候,而阿Dee則搞笑扮「全尼」擔任司儀,而肥仔扮姜濤,變成「肥濤(Fatal)」現身,肥仔搞笑說:「馬來西亞朋友你哋好,我有少少怕醜,唱番首歌畀大家聽,唱乜嘢歌好呀?」現場鴉雀無聲,有人大叫「唔使呀﹗收皮啦﹗」肥仔自知「玩大咗」,只好賣跳舞表演﹑並跟姜糖合照及簽名留念。

(即時娛樂)